Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Trip.comUSD 131
Anmeldt 9. august 2021

Wow, jeg har ikke ord! Dette er den beste servicen jeg har opplevd i mitt liv Jeg og mannen min feiret bryllupet vårt hos Thon Hotell Arendal i helgen og alt var av den ypperste kvalitet. Vi var tvunget til å endre lokalet for bryllupet 1 og en halv måned før bryllupsdagen og trodde det ville bli en vanskelig oppgave. Det var det ikke. Fra det sekundet jeg tok kontakt ble jeg møtt av de varmeste, hyggeligste og mest service minded Staff jeg noen gang har opplevd. Vi følte oss som kongelige. Personalet, fra lobbyen til ansvarlige, var profesjonelle og hadde et øye for detaljer som man sjeldent finner. Vi hadde suiten og den var nydelig. Ren, så fargerik og jeg er sikker på at vi hadde nok håndklær til å vare en uke.
Jeg må gi en ekstra takk til vår kontakt ved hotellet, Kenneth. Jeg håper du har en glitrende karriere i hotellbransjen - for det fortjener du. Above and beyond the call of duty.
Anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MaleneB4
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi var 9 stk på tur. Fine farger, nydelige rom, spesielt gode madrasser. Helt nydelig frokost. Anbefales! 4 store ungdommer skulle ha samme rom, og fikk da soveasofaen. Den var hard, så kanskje køyesenger hadde vært bedre.

Takk, CathrineBS74
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle kun ha en overnatting i Arendal, og valget falt på dette hotellet. Har tidligere hatt veldig god erfaring med Thon hotellene, ikke noe unntak denne gangen. Fantastisk god frokost. Hyggelig personale. Vi valgte et ordinært dobbeltrom, rommet var ikke veldig stort. Prisen var litt i meste laget i forhold til Thon hotell i annen by. Alt i alt en god opplevelse, kan anbefales. Parkeringshus rett over gaten.

Takk, Lise010
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fine rom, veldig god frokost med stort utvalg og fantastisk utsikt. Litt lite sprit til henderne rundtomkring men ok nok. Hyggelig personell. Ligger godt til og sentralt midt i byen. Ikke verdens enkleste med parkering men det løste seg. Litt bylarm (fredag)

Takk, toneir_na
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Skal du til Arendal i sommer bør du styre unna dette hotellet. Vi betalte over tre tusen kroner for en natt. Bildene så fine ut og beliggenheten var fin, men ettersom det ikke var aircondition på rommet måtte vi ha vinduene åpne på natten. Utenfor vinduene var viftene til hotellets ventilasjon og måker som gikk på taket og hylte HELE natten! Det ble ikke noe søvn på oss, noe som passer dårlig når man skal gå en hel dag i dyreparken med ungene dagen etterpå. Han i resepsjonen kunne ikke gjøre annet enn å bekrefte at det var varmt og at ventilasjonssystemet ikke var det beste..

Anbefales ikke!

Takk, Androssy