Booking.comUSD 134
Orbitz.comUSD 133
ZenHotels.comUSD 145
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Rommet og utvalget av kaffe der var topp. Frokosten var fantastisk! Minuset var at det var arrangement på hotellet men vi ble ikke opplyst om dette. De spilte høy musikk til 02.30 på natten,så ble lite søvn på oss som sov 2 etager under. Hyggelige ansatte. Maten på Egon vegg i vegg er ikke å anbefale desverre.

Takk, Wanderer109483
Anmeldt 9. august 2021

Vi måtte brått avgårde til Arendal og slett litt med og finne ledige rom, heldigvis fikk vi plass her og ble møtt av hyggelige ansatte,helt greie rom og god seng, frokosten var et veldig pluss
Bare den er verdt et besøk

Takk, minfamilieogmeg
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Deilig terrasse i toppetasjen, hvor også den gode frokosten kan nytes. Oppfriskende og glade farger på interiøret!! Veldig sentralt til alt i sentrum og i tillegg kort vei til parkering i P-hus, som er rett over gata.

Takk, 82dinah
Anmeldt 9. august 2021

Wow, jeg har ikke ord! Dette er den beste servicen jeg har opplevd i mitt liv Jeg og mannen min feiret bryllupet vårt hos Thon Hotell Arendal i helgen og alt var av den ypperste kvalitet. Vi var tvunget til å endre lokalet for bryllupet 1 og en halv måned før bryllupsdagen og trodde det ville bli en vanskelig oppgave. Det var det ikke. Fra det sekundet jeg tok kontakt ble jeg møtt av de varmeste, hyggeligste og mest service minded Staff jeg noen gang har opplevd. Vi følte oss som kongelige. Personalet, fra lobbyen til ansvarlige, var profesjonelle og hadde et øye for detaljer som man sjeldent finner. Vi hadde suiten og den var nydelig. Ren, så fargerik og jeg er sikker på at vi hadde nok håndklær til å vare en uke.
Jeg må gi en ekstra takk til vår kontakt ved hotellet, Kenneth. Jeg håper du har en glitrende karriere i hotellbransjen - for det fortjener du. Above and beyond the call of duty.
Anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Takk, MaleneB4
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi var 9 stk på tur. Fine farger, nydelige rom, spesielt gode madrasser. Helt nydelig frokost. Anbefales! 4 store ungdommer skulle ha samme rom, og fikk da soveasofaen. Den var hard, så kanskje køyesenger hadde vært bedre.

Takk, CathrineBS74