Gratis avbestilling frem til 07.10.22
ZenHotels.comUSD 131
Anmeldt 26. august 2021

Hadde enerom. Flott oppusset rom med flott bad. Rommet hadde det jeg trengte for et godt opphold. Veldig kort avstand til sentrum og restauranter og puber/barer. Kort vei til Pollen. Blid og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, kariheleneh2020
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra frokost og herlig at en kan sitte ute å spise frokost. Hadde rom 601, pent og praktisk (dusj, ikke badekar). Sittegruppe og arbeidspult. Klimaanlegg (kunne vært noe mer effektivt). Behagelig sengetøy. Minibar. Hyller for å oppbevare klær/ting.

Romtips: Eget parkeringshus
Takk, Travellingisfuel
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra frokost. Ligger meget sentralt i Arendal, kort vei til alt i sentrum. Veldig hyggelig betjening som hilser og er blide i gangene. Bra utvalg på tv på rommer. Minibar ok. Litt myke senger etter min smak ( men det er jo individuelt). Kan anbefales :-)

Romtips: Enkelt å parkere rett over gaten for hotellet. 3-400 kroner for en hel helg i parkeringshus.
Takk, Jorgen G
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Rommet og utvalget av kaffe der var topp. Frokosten var fantastisk! Minuset var at det var arrangement på hotellet men vi ble ikke opplyst om dette. De spilte høy musikk til 02.30 på natten,så ble lite søvn på oss som sov 2 etager under. Hyggelige ansatte. Maten på Egon vegg i vegg er ikke å anbefale desverre.

Takk, Wanderer109483
Anmeldt 9. august 2021

Vi måtte brått avgårde til Arendal og slett litt med og finne ledige rom, heldigvis fikk vi plass her og ble møtt av hyggelige ansatte,helt greie rom og god seng, frokosten var et veldig pluss
Bare den er verdt et besøk

Takk, minfamilieogmeg