Booking.comUSD 118
Orbitz.comUSD 119
Lol.travelUSD 156
1924 av 253 anmeldelser
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Sentralt fint hotell, med hyggelig betjening, kaffemaskin i resepsjonen, treningsrom og fantastisk frokost i øverste etg. med mange sunne alternativer.
I parkeringshuset ved siden av får man noe rabatt på døgnprisen, men kan bli fort fullt der.

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, trineo659
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Dette var en særdeles hyggelig overraskelse,helt fra vi kom,til vi reiste.Flott rom,nydelig frokost,og blide og hjelpsomme personale.Kommer gjerne tilbake,og skal benytte hver anledning til å fortelle venner og bekjente om Thon Hotel,Arendal.

Takk, Excursion295231
Anmeldt 26. august 2021

Hadde enerom. Flott oppusset rom med flott bad. Rommet hadde det jeg trengte for et godt opphold. Veldig kort avstand til sentrum og restauranter og puber/barer. Kort vei til Pollen. Blid og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, kariheleneh2020
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra frokost og herlig at en kan sitte ute å spise frokost. Hadde rom 601, pent og praktisk (dusj, ikke badekar). Sittegruppe og arbeidspult. Klimaanlegg (kunne vært noe mer effektivt). Behagelig sengetøy. Minibar. Hyller for å oppbevare klær/ting.

Romtips: Eget parkeringshus
Takk, Travellingisfuel
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra frokost. Ligger meget sentralt i Arendal, kort vei til alt i sentrum. Veldig hyggelig betjening som hilser og er blide i gangene. Bra utvalg på tv på rommer. Minibar ok. Litt myke senger etter min smak ( men det er jo individuelt). Kan anbefales :-)

Romtips: Enkelt å parkere rett over gaten for hotellet. 3-400 kroner for en hel helg i parkeringshus.
Takk, Jorgen G