Vi støtter følgende nettlesere:
Vil du ha de laveste hotellprisene? Du er på riktig sted. Vi undersøker over 200 nettsteder for deg.

“Idyllisk område men nedslitte hytter ” 2 av 5 bobler
Anmeldelse av Nidelv brygge og camping

Nidelv brygge og camping
Vi finner ikke priser for dette overnattingsstedet
Våre reisepartnere på Internett oppgir ikke priser for dette overnattingsstedet, men vi kan søke andre alternativer i Arendal
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Nidelv brygge og camping
Stavanger, Norge
11 anmeldelser
4 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“Idyllisk område men nedslitte hytter ”
2 av 5 bobler Anmeldt 10 juli 2015 via mobile enheter

Vi kom til et idyllisk område på en solfylt dag og var så glad for å være så heldig å få leie en hytte til bare kr 690,-kr. Men når vi kom frem til hytta så var vi mildt sagt overrasket over standard på hytta. Den hadde hatt godt av et strøk maling og skiftet sofa. Det luktet så ille og var så elendig at vi valgte å gå tilbake til resepsjon og få pengene igjen og dro.

Bodde juli 2015, reiste som et par

163 anmeldelser
53 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nyttige stemmer
3 av 5 bobler Anmeldt 8 september 2013

Denne camping plassen ligger flott til ved utløpet av Nidelven. Stedet har en restaurant som dessverre var stengt ved vårt besøk.Oppstillingplassene er store og fine. Godt drenert. Sanitæranlegget trenger en oppussing og modernisering. Det ser ut til å være fra 70 tallet engang. Dusj med egne polletter er vel også en gammeldags ordning. Toalettene er også av en standard som ikke hører hjemme til de priser som man betaler for en overnatting.

• Bodde september 2013, reiste som et par
1 Takk, Arne G
8 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
3 av 5 bobler Anmeldt 15 august 2013 via mobile enheter

Trivelig uterestaurant på med god atmosfære og fantastisk mat på bryggekanten ved Nidelva i Arendal. Vil du ha en hyggelig kveld med god mat og drikke og hyggelig betjening anbefales stedet på det varmeste. Lurt og bestille bord om kvelden.

• Bodde juli 2013
      Verdi
      Sted
      Rom
      Renslighet
      Service
Takk, Bussemannen
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Arendal
7.1 km unna
Thon Hotel Arendal
Nr. 2 av 5 i Arendal
3.5 av 5 bobler 155 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Nidelv brygge og camping? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Nidelv brygge og camping

Sted: Nidelv brygge og camping
Adresse: Vesterveien 251, Arendal 4817, Norge
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Aust-Agder > Arendal
Hotellstil:
Nr. 2 av 5 temaovernatting i Arendal
Antall rom: 2
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Nidelv Brygge og Camping ligger vakkert til ved bredden av Nidelva like ved utløpet til havet. Vi holder til på Hisøy, bare 5 km fra Arendal by og med god bussforbindelse, om lag hver halvtime, til både Arendal og Grimstad. Vi har plass til 100 vogner/telt, vi har flere hytter med og uten dusj og WC, og 2 flotte nye leiligheter med utsikt over vannet. I tillegg har vi restaurant på bryggekanten, stor butikk og bensin og diesel. Sesong fra 1 juni til 20 august. Vi leier ut hytter fra påske til november. Bestilling av hytter kan skje fra 1800 – 2200 på hverdager og fra kl 0900 – 2200 i helgene ... mer   mindre

Er dette din oppføring på TripAdvisor?