“Slitt og lav standard”
Anmeldelse av Nidelv brygge og camping

Nidelv brygge og camping
Vi finner ikke priser for dette overnattingsstedet
Våre reisepartnere på Internett oppgir ikke priser for dette overnattingsstedet, men vi kan søke andre alternativer i Arendal
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Nidelv brygge og camping
Anmeldt 6 august 2015 via mobile enheter

Vi sov en natt i såkalt leilighet som var inne i restaurantbygget, med plass til 4, tekjøkken og toalett. Vi vil ikke anbefale flere enn 3 personer å bo der. Det er hems hvor det er ubehagelig, om ikke umulig å sove for 2 personer pga lav takhøyde. Ellers var det benker med madrasser. Det var mye støy fordi kjøkkenet lå vegg i vegg, så det var dunkelyd hver gang de brukte vann. Dette var i leilighet 13. Den var forøvrig svært slitt, med blant annet dør som ikke gikk helt igjen. Kjøkkenet var imidlertid bra, med to stekeplater, vask og kjøleskap, utstyrt med det meste man trenger. Personalet i resepsjonen var hyggelige. Butikken var stengt, og vi fikk opplyst at den hadde stengt når det var ulønnsomt. Ingen faste åpningstider å forholde seg til. Sanitæranlegget var av dårlig stand og ikke innbydende. Det var ikke benker i dusjrommet som man kunne sette fra seg ting på. Alt i alt: greit om du bare trenger en seng å sove i en natt.

Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, Rakel S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 6 august 2015

Vi var tre voksne og et barn . Vi hadde leilighet . Leiligheten var lys og pen , litt enkelt på rommet med toalett . Det er toalett og dusj i hvert sitt rom .Soverom med køyesenger . God plass på soverommet og oppholdsrom . Vi fikk god plass også til reisesenga til barnet . Greit utstyrt med dekketøy .
Liten terrasse med stoler og bord .
Strand med fin sand og muligheter for en svømme tur .
Restauranten hadde veldig god mat og kan anbefales .
Kort vei til butikker , Arendal sentrum og Kristiansand Dyrepark .

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, olga094
Anmeldt 10 juli 2015 via mobile enheter

Vi kom til et idyllisk område på en solfylt dag og var så glad for å være så heldig å få leie en hytte til bare kr 690,-kr. Men når vi kom frem til hytta så var vi mildt sagt overrasket over standard på hytta. Den hadde hatt godt av et strøk maling og skiftet sofa. Det luktet så ille og var så elendig at vi valgte å gå tilbake til resepsjon og få pengene igjen og dro.

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, 150synn_veh
Anmeldt 8 september 2013

Denne camping plassen ligger flott til ved utløpet av Nidelven. Stedet har en restaurant som dessverre var stengt ved vårt besøk.Oppstillingplassene er store og fine. Godt drenert. Sanitæranlegget trenger en oppussing og modernisering. Det ser ut til å være fra 70 tallet engang. Dusj med egne polletter er vel også en gammeldags ordning. Toalettene er også av en standard som ikke hører hjemme til de priser som man betaler for en overnatting.

• Opphold: september 2013, reiste som et par
1  Takk, Arne G
Anmeldt 15 august 2013 via mobile enheter

Trivelig uterestaurant på med god atmosfære og fantastisk mat på bryggekanten ved Nidelva i Arendal. Vil du ha en hyggelig kveld med god mat og drikke og hyggelig betjening anbefales stedet på det varmeste. Lurt og bestille bord om kvelden.

• Opphold: juli 2013
Takk, Bussemannen
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Arendal hotellene
4.2 km unna
Krøgeneslaven
Nr. 1 av 1 i Arendal
2 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Nidelv brygge og camping? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Nidelv brygge og camping

Adresse: Vesterveien 251, Arendal 4817, Norge
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Aust-Agder > Arendal
Hotellstil:
Nr. 2 av 5 temaovernatting i Arendal
Antall rom: 2
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Nidelv Brygge og Camping ligger vakkert til ved bredden av Nidelva like ved utløpet til havet. Vi holder til på Hisøy, bare 5 km fra Arendal by og med god bussforbindelse, om lag hver halvtime, til både Arendal og Grimstad. Vi har plass til 100 vogner/telt, vi har flere hytter med og uten dusj og WC, og 2 flotte nye leiligheter med utsikt over vannet. I tillegg har vi restaurant på bryggekanten, stor butikk og bensin og diesel. Sesong fra 1 juni til 20 august. Vi leier ut hytter fra påske til november. Bestilling av hytter kan skje fra 1800 – 2200 på hverdager og fra kl 0900 – 2200 i helgene ... mer   mindre

Er dette din oppføring på TripAdvisor?