“Slitent, ”
Anmeldelse av Nidelv brygge og camping

Nidelv brygge og camping
Vi finner ikke priser for dette overnattingsstedet
Våre reisepartnere på Internett oppgir ikke priser for dette overnattingsstedet, men vi kan søke andre alternativer i Arendal
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Nidelv brygge og camping
Anmeldt 25 august 2016 via mobile enheter

Men det funket jo. Savnet wifi riktignok. Restauranten er stjerne!
God oppfølging av bestilling i forkant, men noe mer reservert service ved ankomst og avreise. Rent, men madrassene var ikke gode. Mikroskopisk varmtvannsbereder. Ferskvann ved stranden.

Opphold: august 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Line H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 18 august 2016 via mobile enheter

Første inntrykket var bra, en veldig hyggelig mann i resepsjonen, men så gikk det bare nedover. Toalettbygget så ut til å være fra 70 tallet, og i tillegg til dårlig drenert campingplass kom det til stadighet en god dunst av kloakk over området. Veldig mye støy fra alle rånebilene som kjører forbi på den allerede sterkt trafikkerte veien.
Anbefales ikke om du skal bo i telt, mulig hyttene er bedre.

Opphold: august 2016, reiste som et par
1  Takk, Anja S
Anmeldt 27 juli 2016 via mobile enheter

Hadde oss en overnatting på campingplassen da vi var på gjennomreise. Dårlig og skittent sanitæranlegg som gjorde at det ble med en natt. Ellers var det ikke mye å gjøre for barna, utenom å bade i elva. Mye bråk fra nærliggende vei og elv gjennom hele natta.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, evys2013
Anmeldt 23 juni 2016 via mobile enheter

Vi dro 3 jenter til Nidelv Brygge for å kose oss i kveld. Vi fikk servert den beste spearribs ever, helt magisk
De som serverte var veldig hyggelige. Blide og omtenksomme, visste ikke det beste de kunne gjøre for oss. Desserten ble sjokolademousse med en himmelsk hvit søt vaniljeaktig saus, må oppleves. Så takk for en svært hyggelig aften Nidelv Brygge ❤

Opphold: juni 2016, reiste med venner
Takk, Astrid S
Anmeldt 19 februar 2016 via mobile enheter

Bryr meg ikke så mye om fasiliteter-har det meste i min campingvogn.

Beliggenhet er flott. Utrolig malerisk. Rett ved vannet. Fin liten sandstrand.

Det som fortjener den største oppmerksomheten er restauranten!!!!!
Oppdaget den ved ren tilfeldighet i 2014. Det er perle blant spisesteder!
Mat av ypperste klasse!
Når jeg får servert mat som dette, bryr jeg meg lite om det tar litt tid å vente, eller at jeg må grave dypt i hjerneceller for å velge vin selv. Jeg kan til og med gjøre "fy ting" som å hjelpe servitør med å stable opp tallerkener!

Første besøk i 2014 var tilfeldig og kort. Da oppdaget jeg det stedet. Hadde anledning til å spise der kun en kveld. Men Gud så deilig all mat så ut!!!
Året etter, 2015 planlagte jeg liten ferie i god tid. Det hele dreide seg om den restauranten. 4 overnattinger i vogna på campingplassen-for å matche antall hovedretter i menyen! Alt skulle smakes på!
Håpet på at menyen var uten endringer. Den var helt lik som året før!
Og hva er egentlig vits i å bytte meny for restaurant som er åpen kun i sommersesong?!
Spesielt når det er snakk om "vinner" meny!

Nå om maten!
Den slår Lofoten på Aker brygge i Oslo ned i støvlene!!! Står for det 100%!!!
Trenger ikke å si noe mere om det!

Det er helt utrolig at kokker og servitører klarer det presset. Restauranten er fullsatt hver eneste kveld i løpet av sommeren!
Men de presterer med glans!
En viktig faktor som kjennetegner god restaurant-kontinuitet i kvalitet uten avvik!
Der sitter det som støpt! Bravo!
Sjømat tallerken, blåskjell, laks, fiskesuppe. Alt smaker himmelsk og har samme kvalitet hver kveld!

Så for de som elsker sjømat-reis til lite og mulig lettere nedslitt campingplass for å oppleve ett lite mirakel! I mitt bok er det "to do" hver sommer så lenge jeg lever!

P. S. Når du skal bestille sjømat tallerken-bestill bord tidlig på kvelden. Da er reker/kreps og alt det andre er så ferskt som mulig.

Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, annaB2267US
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Arendal hotellene
4.2 km unna
Krøgeneslaven
Nr. 1 av 1 i Arendal
2 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Nidelv brygge og camping? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Nidelv brygge og camping

Adresse: Vesterveien 251, Arendal 4817, Norge
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Aust-Agder > Arendal
Hotellstil:
Nr. 2 av 5 temaovernatting i Arendal
Antall rom: 2
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Nidelv Brygge og Camping ligger vakkert til ved bredden av Nidelva like ved utløpet til havet. Vi holder til på Hisøy, bare 5 km fra Arendal by og med god bussforbindelse, om lag hver halvtime, til både Arendal og Grimstad. Vi har plass til 100 vogner/telt, vi har flere hytter med og uten dusj og WC, og 2 flotte nye leiligheter med utsikt over vannet. I tillegg har vi restaurant på bryggekanten, stor butikk og bensin og diesel. Sesong fra 1 juni til 20 august. Vi leier ut hytter fra påske til november. Bestilling av hytter kan skje fra 1800 – 2200 på hverdager og fra kl 0900 – 2200 i helgene ... mer   mindre

Er dette din oppføring på TripAdvisor?