Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Veldig koselig camping med hyggelig og imøtekommende betjening. Restauranten var ekstremt bra, utrolig god mat. God plassering med nærhet til Arendal og Sørlandet. Kan fint anbefales. Passer godt for voksne par som vil ha en litt fredelig plass å overnatte.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, christinecamping
Anmeldt 14. juli 2019

Skittent. Plassen er uryddig, hyttene var ikke rengjort etter forrige gjester. Det manglet dyner og puter. Personalet var ikke spesielt imøtekommende. Det luktet vondt på hele området og lå søppel rundt. Styr unna!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Bb34567
Anmeldt 4. juli 2019

Hygelig ung gutt i resepsjon, men det var det beste med hele campen. Ligger fint til ved elva, men ellers er det rotete,slitt og møkkete. Søppel lå slengt rundt containere, toaletter og dusjer var slitt og møkkete, tomt for tørkepapir og dopapir. Det ble ikke vasket eller ryddet mens vi var der.
Virket mer som fokus var på å drive restaurant med festing til sent uten hensyn til de som ønsket ro (etter 23.00).
Finns mange andre fine plasser så kommer aldri tilbake hit, skygg unna.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Hallgeir B
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Fant plassen tilfeldig, og angrer ikke på at vi stoppet her. Faste, flate, fine plasser. Gammelt servicebygg, men reint og ordentlig. Ble tatt imot av en hyggelig mann, som var veldig behjelpelig. Stille og fredelig på plassen. Og en utmerket restaurant på plassen. Her blir vi noen dager! Og vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Svein-K
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Men det funket jo. Savnet wifi riktignok. Restauranten er stjerne!
God oppfølging av bestilling i forkant, men noe mer reservert service ved ankomst og avreise. Rent, men madrassene var ikke gode. Mikroskopisk varmtvannsbereder. Ferskvann ved stranden.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 376lineh