Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles utslitte hytter som holder på å ramle ned, med vindskeive dører og vinduer som nesten faller ut, og en terrasse som faktisk er farlig, særlig for barn og dyr. Sanitæranleggene er utdatert, og de har ikke varmt vann i springen der man skal stelle seg. Felleskjøkkenet har kun 1 oppvaskkum...
Renholdet var særdeles dårlig, og det var ofte tomt for papir og såpe.
En campingplass med fantastisk beliggenhet, men det er og det eneste positive.

2  Takk, oeystein2017
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ved første øyekast en ok campingplass med fin plassering langs vannet. Ved nærmere titt, litt shabby. Mye ender som går overalt og som gjør det litt urenslig. Dårlige sanitære forhold. Skitne toaletter! som var like skitne langt ut på ettermiddagen! Ingen oversikt over når det sist ble rengjort her. Det luktet vondt inne på toalettene. Urenslige dusjer med gamle tyggegummi langs veggen. Ingen familierom for dusj. Lyset i taket gikk automatisk på når du gikk inn, men desverre også av igjen etter 1 min. Rakk aldri å bli ferdig på wc før det var halvmørkt igjen.

Vi var ikke innom resturanten, men denne så dog mer populær ut- veldig mye folk på buffeten når vi kikket innom

2  Takk, travelm0rew0rryless
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Årets matopplevelse. Å spise på restauranten er årets matopplevelse. Været er perfekt. Rent og pent. Hyggelig betjening. Gode priser. Alt er som det skal være. Kunne hatt litt mer dagligvarer i butikken, men markedet bestemmer........

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, elthomasito
Anmeldt 2. august 2020

Jeg og en kompis var på Sørlandet, og ønsket oss en enkel hytte med muligheter for å grille. Hytta var av enkel standard, men til den prisen så var det uten tvil tommelen opp. I tillegg herlig servering på brygga. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, PetterBrumunddal
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Her er det fest og fyll døgnet rundt. Plassen er dårlig vedlikeholdt, gresset er ikke klippet, sanitæranlegget er i dårlig stand og uten fungerende lys. Det er ikke lekeplass her, men i en grøftekant mot skogen står en gammel og sliten trampoline (uten beskyttelse over fjører og uten sikkerhetsnett) som eieren av plassen mener er alt man trenger.. Anbefaler virkelig å finne et annet sted å campe.

3  Takk, J2681JLmonicab