Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, bra stemning og ok avstand til Arendal med sykkel(CA 5 km) Men hytta vi leide var av heller shabby karakter. Full av spindelvev på hele verandaområdet, utvasket bord og stoler ute, vannkontrollanlegg inne på soverommet, og i det hele tatt slitent inntrykk. Her kan og bør mye gjøres.

1  Takk, HildeB323
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom ca 2100 på en hverdag. Det var ingen i resepsjonen, det hang en lapp om at man kunne vippse betaling og finne en plass. Greit nok det men vi fant ingen prisliste for å vite hva vi skulle betale. Sanitærhuset var nedslitt, svært skittent, og det ble hverken vasket eller fyllt på med toalett/tørkepapir mens vi var der.

2  Takk, Henning E
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles utslitte hytter som holder på å ramle ned, med vindskeive dører og vinduer som nesten faller ut, og en terrasse som faktisk er farlig, særlig for barn og dyr. Sanitæranleggene er utdatert, og de har ikke varmt vann i springen der man skal stelle seg. Felleskjøkkenet har kun 1 oppvaskkum...
Renholdet var særdeles dårlig, og det var ofte tomt for papir og såpe.
En campingplass med fantastisk beliggenhet, men det er og det eneste positive.

2  Takk, oeystein2017
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ved første øyekast en ok campingplass med fin plassering langs vannet. Ved nærmere titt, litt shabby. Mye ender som går overalt og som gjør det litt urenslig. Dårlige sanitære forhold. Skitne toaletter! som var like skitne langt ut på ettermiddagen! Ingen oversikt over når det sist ble rengjort her. Det luktet vondt inne på toalettene. Urenslige dusjer med gamle tyggegummi langs veggen. Ingen familierom for dusj. Lyset i taket gikk automatisk på når du gikk inn, men desverre også av igjen etter 1 min. Rakk aldri å bli ferdig på wc før det var halvmørkt igjen.

Vi var ikke innom resturanten, men denne så dog mer populær ut- veldig mye folk på buffeten når vi kikket innom

2  Takk, travelm0rew0rryless
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Årets matopplevelse. Å spise på restauranten er årets matopplevelse. Været er perfekt. Rent og pent. Hyggelig betjening. Gode priser. Alt er som det skal være. Kunne hatt litt mer dagligvarer i butikken, men markedet bestemmer........

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, elthomasito