“Romantisk ramme om vårt bryllup”

Smag & Behag Bjellandstrand
Vurdert som nr. 17 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Kafé
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi feiret bryllupet vårt her, med nesten 50 gjester. Fantastisk mat. Ypperlig profesjonalitet. Takk!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Alvruna

Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Har spist her noen ganger. Mat/vin/vinyl er magisk og «pizzatorsdag» himmelsk! Kan anbefales på det sterkeste. Her skjer mye spennende.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, arnegunnarl2017
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her og spiste vafler og drakk kaffe for et par måneder siden, perfekt avslutning på søndagsturen. I dag hadde vi lunsj med rekesmørbrød og limonade/Farris. Utrolig godt. Hyggelig betjening! Anbefales. Stedet har virkelig "fått et løft" siden Smag & Behag overtok driften

Takk, audunj2018
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Midt på dagen, midt i uka. Sol og varmt i rosehagen. Høye smørbrød, dessert og kaffe.
Maten smakte strålende. Mange gjester, og derfor litt tomt i smørbrøddisken.
Anbefales.

Takk, jarlv2015
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Fant dette stedet veldig tilfeldig. Muligens deg var grunnen til at vi ble så imponert.

Her opplevde vi en velpleid gård. Nydelig rosehage, kjekk kunstutstilling og nydelig middag i hagen.
Anbefales på det varmeste.

Takk, Tengs

Reisende som så på Smag & Behag Bjellandstrand, så også på

Har du vært i Smag & Behag Bjellandstrand? Del dine erfaringer!