“Lang ventetid”
Anmeldelse av McDonald’s Arendal

McDonald’s Arendal
Vurdert som nr. 54 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 25. juli 2021

Måtte vente leeeenge på maten. Veldig varmt inne. Ikke rengjorte bord ute eller inne. Maten smakte som McD smaker..

Takk, steven h

Anmeldt 19. juni 2021

Fikk en klaustrofobisk opplevelse ved å stå i køen, spesielt nå under denne pandemien. Ingen selvbetjeningskiosker og ingen bordservering slik som den nye McDonalds-standarden er. Da jeg fikk satt meg så jeg klistemerker med bordnummer på så det kan hende at dette var til bordservering, men da måtte man kanskje sagt i fra litt tidligere at det er en mulighet.

Maten var litt under middels av hva man kan forvente. Det er tydelig at dette er stedet hvor ungdommen samles. Trist lokale.

Takk, Henrik P
Anmeldt 3. februar 2019

Jeg bestilte mat for et par uker siden. Bestilte to pommes fritte og chicken salsa, men fikk ikke det jeg hadde bestilte. Istedenfor to pommes fritte så fikk jeg søtpoteter. Ble drastisk sjokkert og sa selvfølgelig ifra til personalet, men dem brydde seg ikke så særlig. Jeg trekker ned på kundeservicen, og ekstra ned fordi restauranten ikke er så ren. Heller mer skitten er den. Av og til er personalet som jobber der hyggelig, men det er ikke alltid at man føler at man blir "tatt imot" som en kunde av selve restaurantskjeden.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Farat02
Anmeldt 25. august 2018

Litt mye ungdom som henger her. Barna er skeptiske til å gå på toalettet og lekerommet med høylytte ungdommer som slenger rundt. Hyggelig personale.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Jeg har som mange andre vært mange ganger på McDonalds. Man vet stort sett hva man kan forvente. I Arendal må jeg si at jeg ble overrasket, overrasket over hvor forferdelig en kjederestaurant kan være.
Det var praktisk talt ingen rene bord, gulvene klissete og søppelkassene fløt med søppel. Mange bord var fulle av søppel fordi søppelkassene var fulle.
Brusdispenseren var tom og det var kø for å finne ut at den var nettopp det.
Det toppet seg når vi så en gjest byttet bleie ved bordet.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Hatazuki

Reisende som så på McDonald’s Arendal, så også på

Har du vært i McDonald’s Arendal? Del dine erfaringer!