“Hyggelig gastropub”

Kjøkken: Italiensk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Dette er et sted midt i hjerte av Arendal ved pollen. Maten er bra og personalet hyggelig. Det er ofte levende musikk i helgene, som skaper god stemning.

Stedet anbefales

Dato for besøk: september 2019
Takk, 952pederr

Anmeldt 16. juni 2019

Ved ankomst ble vi tatt vel imot av en hyggelig servitør. Ble vist til et bord som var helt seigt av gamle ølrester, ble tørket bort etter vi påpekte dette.
Fruen ønsket scampi, men ble frarådet dette av servitøren da dette vistnok var en litt for liten rett som hovedrett. Hvorfor ikke fjerne denne fra hovedrett meny??
Ble anbefalt fiskesuppe, den ble servert med tørr foccacia. Når man skryter av fiskesuppen sin bør den inneholde godt med fisk og handrensede reker. Min posjon inneholdt 3 små biter med kveite?? og 5 små lake reker. Dette er for kleint.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, GeirMP
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

En fantastisk smaksopplevelse , en fikk servert torsk og de to andre fikk Las Vegas burger med pommes frites med trøffel og parmesan. Maten var perfekt tilberedt. Meget hyggelig betjening ! Hyggelig med gode vinanbefalinger . Vi kommer snart igjen .

Takk, HeidiTellefsen
Marianne K, Manager på Madam Reiersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Tusen takk det var hyggelig tilbakemelding. Kom snart igjen

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Madam Reiersen ligger sentralt plassert i Pollen. Gammelt stort hus som er bar og restaurant. Levende musikk/underholdning fra liten scene i helgene. Maten er overraskende god, og varen har alle rettigheter. Stor og fin uteservering. Vi var der med YS under Arendalsuka-uka og både spiste og nøt kalde drikker. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Ved ankomst ble først tildelt lunch menyen, det til tross for at den menyen var ferdig for en timen siden, spurte servitør ved 2 anledninger om det kun var denne, på 3 forsøk fikk vi komplett meny. Vi bestilte henholdsvis Fish And Chips og en Nacho tallerken, Fisken de serverte var langt unna mål og smakløs, den var mere brun en hvit i kjøttet. Nacho tallerken bar preg av first price chips og var tett på kald ved servering. Tok opp dette med servitører, men deg prellet av dem, forståelig nok da norsken kunne vært bedre. Første og siste måltid her!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 880fredrikd

Reisende som så på Madam Reiersen, så også på

Har du vært i Madam Reiersen? Del dine erfaringer!