“Koselig plass”

Kjøkken: Italiensk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig plass helt ute på brygga midt i kjernen av Arendal sin flotte Havn. Her får du virkelig god mat og en god opplevelse. Betjeningen er veldig service innstilt og passer på at du har det best mulig. Terningkast 6 fra 2 voksne og 1 tenåring.

1  Takk, 847_ysteinm

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat, store porsjoner, trivelig lokale, fin beliggenhet. Fornuftige priser og hyggelig servitør. Kommer gjerne igjen.

Takk, 789steinb
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Kom i går søndag ,og skulle ha mat på kvelden. Får meny og hva ønsker vi av mat,.så får vi beskjed etter 5.min at kjøkkenet er stengt ....? så får vi regning på 4.vinglass.. vi fikk 2.stk.. !!Hun som serverte var ufin og sur..., !!! ;(vi burde vært sur!)Vi kommer ikke hit senere!

Takk, K2301NFmonicas
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men vi måtte vente lenge på både at bestilling ble tatt og at maten kom. Så helt greit, men ikke noe å rope hurra for.

1  Takk, anettel211
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Unik beliggenhet gjorde at vi stakk innom for å spise middag. Vi endte opp med å dra hjem 8 timer senere og 6000 kr fattigere.

Maten holder bra nivå etter Gastropub-standard. Krabbekakene var top notch, makrellen god og indrefileten perfekt stekt.

Veldig morsom underholdning i form av trubadur og DJ som gjorde dette til et morsomt og uformelt sted å feste i Arendal.

Personalet er service-innstilte og profesjonelle. Vi endte opp med å bestille 18 enheter hver, og satt pris på at vi aldri fikk sjenkestopp siden vi oppførte oss bedre enn man kan forvente med et slikt alkoholkonsum.

1  Takk, ChrisWinger

Reisende som så på Madam Reiersen, så også på

Har du vært i Madam Reiersen? Del dine erfaringer!