“God fiskesuppe. ”

Kjøkken: Italiensk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god fiskesuppe. Hadde store fiskebiter i. God smak. Litt tørr og smakløs foccacia ved siden av. Veldig koselig sted. Satt ute med utsikt ut på båtene.

Takk, LiBesreiser

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Spiste en pastarett som het Alfredo. Det skulle være en kremet pastarett med bacon sopp og kylling.Selve pastaen var god på smak, men soppen og baconet måtte du rote rundt i pastaen for å finne
Det var noen små prikker her og der. Kyllingen derimot, som skulle være et lårstykke var noe aldeles forferdelig udelikat som lå på toppen.Det var fullt av slintrer å noen steder i stykket var helt rått.Fikk 50 prosent avslag i prisen da vi bemerket dette.Men ble fortalt at siden vi hadde bestillt kyllinglår så måtte vi regne med sånn type kjøtt. Har spist mange kyllinglår i mitt liv men aldri fått noe lignende.Styr unna.

1  Takk, uheldiggris2020
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Det tok unormalt lang tid å få service etter at vi ble henvist til bordene. Brusen skulle være fra glassflaske, men det ble servert brus fra dispenser som bare smakte sirup. Vi ga beskjed om dette og fikk ny tilsvarende brus, denne gangen med opplysning at det var fra dispenser fordi det var tomt for flaskebrus. Det kunne vært greit å få vite dette før vi fikk det så vi kunne bestilt noe annet. Det var rå hamburger, uten at vi ble spurt/opplyst om dette ved bestilling. Det var tomt for ketchup - de sa dog at de hadde sendt en ansatt ut for å kjøpe. En i følget gikk inn og purret på å få ketchup senere da vi så en ansatt komme tilbake med en pose. Betjeningen skulle komme ut med dette, men kom aldri - maten var uansett kald på det tidspunktet. Håper dette var en tilfeldig, dårlig opplevelse, men i dag var det tydelig forbedringspotensiale. Hilsen en småkvalm gjeng.

Takk, LollaBabben
Anmeldt 4. juli 2021

Kan starte med å si at maten var altfor salt, og ble heller ikke laget på riktig måte. Det manglet også ting fra menyen som da ikke kunne bestilles. Servitørene var altfor utålmodige også.

Takk, DanyBanany_0
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Som vanlig en flott opplevelse med svært kompetente ansatte i en vanskelig COVID-19 situasjon som gjorde at man føler seg ekstra "beskyttet".
Ledet av Thomas som fremstod som vesentlig mer erfaren enn sin alder.
Begge dagene med gode faglige råd både på drikke men også på mat. Vi tok stedets skalldyrpasta med prosecco. Særdeles godt.

Takk, Stein F

Reisende som så på Madam Reiersen, så også på

Har du vært i Madam Reiersen? Del dine erfaringer!