“Koselig sted”

Kjøkken: Italiensk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted med live musikk og god stemning for alle gode drikker og fint sted med tanke på renhold og håndhygiene da det var antibak på hvert bord, litt synd at live musikken sluttet litt brått ellers en veldig fin opplevelse

Takk, Fredrik A

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var med mine venner og spiste lunsj. En meget hyggelig blond jente tok oss godt i mot. Vi storkoste oss. Fikk ikke helt med navnet til denne hyggelige damen. Tror hun het Dagny. Dette stedet anbefales

Takk, Curiosity61138329532
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kan anbefale blåskjellene!
Godt tilbehør, god vinanbefaling og lite skjell som ikke var åpne.
Topp service tross travle tider. Får absolutt vår anbeling

Takk, Kim E
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

To i følget bestilte blåskjell, over halvparten hadde ikke åpnet seg og resten var også rå. Fikk en ny porsjon som også var rå. Focaccia brødet var hardt og tørt. Dårligste måltidet til nå denne ferien.

1  Takk, 223linev
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god fiskesuppe. Hadde store fiskebiter i. God smak. Litt tørr og smakløs foccacia ved siden av. Veldig koselig sted. Satt ute med utsikt ut på båtene.

Takk, LiBesreiser

Reisende som så på Madam Reiersen, så også på

Har du vært i Madam Reiersen? Del dine erfaringer!