“Arendals desidert beste Sushi!!”
Anmeldelse av HH Sushi

HH Sushi
Vurdert som nr. 9 av 62 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Skal du ha god sushi og valuta for krona, så går dere her! Upåklagelig service og rask servering! Store flotte lakse biter i sashimi menyen!
Bestiller du nr6 så er du garantert å få smake på det meste! Betjeningen er utrolig hyggelig og husker deg igjen fra gang til gang og husker hva du har bestilt tidligere!!

Takk, Storyteller696021

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Meget bra sushi, gode smaker, rask og hyggelig service og fornuftige priser. Jeg spiste maki med laks her ute på en koselig terrasse og kommer gjerne tilbake en annen gang jeg er i Arendal. Jeg vil også anbefale rischips de selger, bra snack for dem som liker salte ting.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Helga_Norway
Anmeldt 26. mars 2018

God balanse mellom ris og fisk/annet, og bitene er perfekte munnfuller i størrelse. Spennende tempuraretter; 25 Ohio Special bør ikke være uprøvet - fest i munnen! Ost-og-laks-maki er også ulikt noe annet jeg noen gang har smakt av sushi. Rask tilberedning, hyggelig og imøtekommende betjening som gjerne deler opp menyer dersom man kun skal ha en kjapp snack.

Selve lokalet er ikke det mest innbydende og er årsaken til at jeg ikke gir full score, men for uformelle treff eller et alenemåltid "i farta" holder det mål. Jeg er innom ca en gang i måneden med venner eller alene; skulle jeg invitert noen på romantisk date eller business-middag ville jeg nok valgt takeaway (for maten er god!) eller en annen restaurant. På sommerstid er det sittemuligheter på utsiden, og dersom takeaway er ok for deg er det flere sitteplasser ved fontena på Torvet rett over gata. Trappene i idylliske Pollen er jo også bare noen få meter unna.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Birgit F
Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

God kvalitet , god pris, hyggelig betjening . Valuta for pengene. Vi er faste kunder , blir aldri skuffet. Flinke til å holde tiden ..

Dato for besøk: september 2017
Takk, 79cathrine
Anmeldt 14. februar 2017 via mobile enheter

Kan virkelig anbefalle sushi her. Den med jordbær er veldig god. Der er ikke noe koselig sted å spise, men perfekt for take away. Litt minus at når de sier ferdig om 20 min er det skjeldent maten er klar når du kommer.
Men som sagt maten smaker veldig godt

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 277marione

Reisende som så på HH Sushi, så også på

Har du vært i HH Sushi? Del dine erfaringer!