“Bra!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Egon er Egon uansett hvor du drar, og det er i grunn greitt. God kaffe, god burger og veldig hyggelig betjening! Tommel opp for personlig service og varm mottakelse av gjester som kom og gikk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, gbh190479

Anmeldt 11. juli 2018

Koselig restaurant, med veldig god mat! Vi er innom titt og ofte for en god matbit :) passer godt for alle, familie, venner og romanse ;)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Knasleradden
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Hadde en helaften med min kone på Big Horn Steak House i Arendal. Vi hadde indrefilet og meksikansk indrefilet med husets sørafrikanske rødvin, kan anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, frankbW6367NO
Anmeldt 5. juni 2018

Vi spiser ofte på Egon, vi liker konseptet og maten. Denne gangen valgte vi pizza, en glutenfri og en vanlig italiens. Den glutenfrie var, i følge fruen, fantastisk. Den italienske var fullstendig nedtur. For meg som har spist italiens pizza i mange land, også Italia, var dette en skuffelse. Men øl og vin var bra, og betjeningen hyggelig. Og mesteparten av piizzaen gikk ned, så den var spiselig. Men ikke noe jeg vil anbefale.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Rent og pent, hyggelig folk, velsmakende mat. Intet negativt å si om Egon - men det er et «fast food» konsept, med bestilling og betaling i kassen... ikke helt min type ønsket restaurantopplevelse, men tro mot konseptet!

Dato for besøk: april 2018
Takk, NilsAndre

Reisende som så på Egon Arendal, så også på

Arendal, Aust-Agder

Har du vært i Egon Arendal? Del dine erfaringer!