“Godt som alltid!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som heldigvis hadde bestillt bord etter en julekonsert i kirka. Det var nemlig smekkfullt der! Vi hadde Bacon Cheese Burger og Pasta Carbonara. Burgeren var kanskje litt i tørreste laget, men godt med ost og bacon. Carbonaraen var som alltid perfekt. God krema saus, og godt med parmesan på også. Lokalene er jo bare helt fantastiske og betjeninga like så. Vi stortrives alltid på Egon. Full score fra oss!

Takk, HelleI38

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Her var det nydelig mat og pent presentert!
Egon har jo kjennetegn som mørk og intim restaurant men nå er det på tide å gi kjeden en facelift!
Maten var dog utsøkt i stusselige omgivelser!
Forøvrig; å hinte til tips når vi betaler med kort er frekt når de gir mindre service ved bordet enn normale restauranter :/

1  Takk, jeanetteo527
Anmeldt 15. august 2018

Når man kjøper en biff på Egon til 350 kr bør den være over middels god. Det var ikke min. Jeg overdriver ikke når jeg hevder at halve biffen var slintrer. Skulle være medium, var rå. Når jeg gjorde oppmerksom på dette, var forklaringen at "entrecote er entrecote". Tilbehør var OK, men det blir en stund til neste gang.

Takk, Per630
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt i Arendal og er godt besøkt. Dette bygger på det samme konseptet som eller hos Egon. Dette er et bra sted med ok mat. Stedet er rent og pent men prisen er i høyeste laget etter min mening. Kan anbefales hvis prisen ikke betyr noe

Takk, 890erikm
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Egon er Egon uansett hvor du drar, og det er i grunn greitt. God kaffe, god burger og veldig hyggelig betjening! Tommel opp for personlig service og varm mottakelse av gjester som kom og gikk.

Takk, gbh190479

Reisende som så på Egon Arendal, så også på

Har du vært i Egon Arendal? Del dine erfaringer!