“Middag. ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Nok en gang tog vi turen til Egon i Arendal. Vi spiste burger og pasta. Begge deler smakte fortreffelig. Kommer helt sikkert igjen

Dato for besøk: februar 2019
Takk, _rnulfs

Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

For aller første gang har jeg gått tilbake med maten som kom på bordet... Helt elendig. Skulle teste pizza manzanillo som var eneste rett på menyen som var merket som en "sterk rett".
Taco, salsa, chilli og koriander.
Pizzaen fantes ikke sterk og korianderen var av typen "tørr fra boks" . Grovt hakkede tomater og alt for mye ost gjorde ikke saken bedre.
Servitøren mente at det ikke var mulig å lage den sterkere (?). De var også en familierestaurant, så de kunne ikke ha sterkere mat en dette.
Hvorfor retten var merket som sterk på menyen hadde han ingen forklaring på. Mente det kanskje var fordi de hadde chilli i salsaen...

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Jannicke T
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som heldigvis hadde bestillt bord etter en julekonsert i kirka. Det var nemlig smekkfullt der! Vi hadde Bacon Cheese Burger og Pasta Carbonara. Burgeren var kanskje litt i tørreste laget, men godt med ost og bacon. Carbonaraen var som alltid perfekt. God krema saus, og godt med parmesan på også. Lokalene er jo bare helt fantastiske og betjeninga like så. Vi stortrives alltid på Egon. Full score fra oss!

Takk, HelleI38
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Her var det nydelig mat og pent presentert!
Egon har jo kjennetegn som mørk og intim restaurant men nå er det på tide å gi kjeden en facelift!
Maten var dog utsøkt i stusselige omgivelser!
Forøvrig; å hinte til tips når vi betaler med kort er frekt når de gir mindre service ved bordet enn normale restauranter :/

Dato for besøk: august 2018
Takk, jeanetteo527
Anmeldt 15. august 2018

Når man kjøper en biff på Egon til 350 kr bør den være over middels god. Det var ikke min. Jeg overdriver ikke når jeg hevder at halve biffen var slintrer. Skulle være medium, var rå. Når jeg gjorde oppmerksom på dette, var forklaringen at "entrecote er entrecote". Tilbehør var OK, men det blir en stund til neste gang.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Per630

Reisende som så på Egon Arendal, så også på

Arendal, Aust-Agder

Har du vært i Egon Arendal? Del dine erfaringer!