“Black and Hvite”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig mør og delikat anrettet på tallerken. Kunne kanskje vært litt mere grønnsaker. Så ble det is/bær til dessert.

Takk, torillsteinarg

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte pizzalunsj. Pga Covid 19 fikk vi beskjed om at de ville bringe pizza til bordet vårt. Litt over 30 minutter senere fikk vi en pizza med brent skorpe og samme fyll over det hele. Litt av meningen med pizzabuffe er vel at man kan spise pizza med ulikt fyll. De kunne i alle fall ha spurt hvilket fyll vi ønsket på pizzaen. Dette er for dårlig.

2  Takk, RB844
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Reiste innom her på tur til Kristiansand. Fint lokale med ikke altfor mye mennesker. Vi spiste burger og pizza og alle var fornøyde med maten. Litt høye priser, men det er det på Egon. Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kents78
Anmeldt 9. juni 2020

Egon Arendal er et fint sted. Til tross for at vi gikk å spiste dessert der en mandagskveld var det godt med liv på restauranten. Vi prøvde den nye desserten med varm cookie. Den smakte godt, men var ikke noe spesielt spennende. Vi satt på bord 12 og hadde "utsikt" ut mot en parkeringskjeller, noe som heller ikke var spesielt romantisk. De hadde tatt ned persiennene slik at man kunne velge å heller se inn i disse. Begge deler like kjedelige.

Hyggelig personell, smakfull dessert.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Regine H
Anmeldt 19. februar 2020

Vi har vært her flere ganger om det
tidligere. I dag var det lønning og vi hadde lyst til å feire litt og valget falt da på Egon. Lettvint og rimelig parkering innendørs tvers over gaten. Man velger seg først et bord og bestiller så det man ønsker ved bardisken. Allsidig meny som passer for alle også prismessig.
Vi valgte entrecote og biffsnadder til fruen og etter kort tid kom maten alldeles som vi ønsket den med bestilt drikke. Igjen må vi gi stedet full score for både mottakelse, service, renhold, innredning/stemning og kvaliten på rettene!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, dagd2020

Reisende som så på Egon Arendal, så også på

Har du vært i Egon Arendal? Del dine erfaringer!