“Middels”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kunne bestille via qr kode. Maten kom raskt. Noen hadde bestilt. Pizzabuffet, den hadde lagt der i lengste laget, før det ble laget ny Pizza. Jeg hadde Spaghetti bolognes, pastaen var overkokt og sausen hadde lite smak, men foccacciaen som fulgte med var veldig god. Helt ok mat, ikke noe mer enn det.

1  Takk, lenesav

Anmeldt 27. juni 2021

Var her for 1 uke siden. Dette var litt sent på kvelden, og restauranten var halvfull.
Vi tenkte å bestille en av de grillplatene med forskjellig på.

Når vi kom til å bestille tok det veldig lang tid før noen kunne betjene oss. Når en person omsider kom avbrøt han meg flere ganger for å snakke med kollegaer. Dette er dårlig service.

Var veldig hyggelig å få varme tallerkener, men der stoppet mye av den gode opplevelsen.
Kyllingen var veldig tørr. Maisen var veldig dårlig kokt/grillet og uten noe av smak. Generelt var all maten veldig kald, til tross for varme tallerkener.

Jeg prøvde også å ta kontakt med restauranten i ettertid men de har ennå ikke svart meg.

Takk, danielaleksanderm
Anmeldt 19. juni 2021

Har selv vært på flere Egon-restauranter i landet, men denne har blitt en favoritt. Et sentrumsnært sted med god atmosfære og hyggelig betjening. Maten syntes jeg også var over gjennomsnittet i forhold til andre restauranter i samme kjede! Helmaks!

1  Takk, Henrik P
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Her får du akkurat det du forventer på en Egonrestaurant. Hyggelig personale, rask og effektiv servering og god mat. Akkurat sånn det skal være på Egon.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Egon leverer når man har med familien med to sønner på 6 og 7 år. Den eldste spiste en cheeseburger og uttrykte begeistret at dette var den beste hamburgeren han noen gang hadde smakt. Jeg måtte derfor love å skrive en fin anmeldelse.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Runar H

Reisende som så på Egon Arendal, så også på

Har du vært i Egon Arendal? Del dine erfaringer!