“Dårlig service”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Svært dårlig service, måtte vente i ca. 20 min ved døren for å få bord enda restauranten omtrent var tom. Bestilte mat via qr-kode, og fikk maten kjapt, men måtte krangle om bestilling da vi ikke fikk all maten som var bestilt. Etter å ha vist frem bestilling kom siste retten.
Maten var som forventet, Egon i kjent stil og ikke noe å klage på.
Da vi bestilte mer drikke via qr-kode tok det svært lang tid igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, annixss

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde lunsj noen kollegaer under Arendalsuka. Bordet ble booket i juni og bookingen var i orden.
Vi spiste hamburgere, noe som smakte godt. Vi fikk veldig god service av kelner og var fornøyd med oppholdet.

1  Takk, Erlend1973
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat og atmosfære. Ikke noe å klage på
Hyggelig personale og fikk raskt maten. Kommer gjerne igjen og vil anbefale til andre.

1  Takk, eirikskaug
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kunne bestille via qr kode. Maten kom raskt. Noen hadde bestilt. Pizzabuffet, den hadde lagt der i lengste laget, før det ble laget ny Pizza. Jeg hadde Spaghetti bolognes, pastaen var overkokt og sausen hadde lite smak, men foccacciaen som fulgte med var veldig god. Helt ok mat, ikke noe mer enn det.

2  Takk, lenesav
Anmeldt 27. juni 2021

Var her for 1 uke siden. Dette var litt sent på kvelden, og restauranten var halvfull.
Vi tenkte å bestille en av de grillplatene med forskjellig på.

Når vi kom til å bestille tok det veldig lang tid før noen kunne betjene oss. Når en person omsider kom avbrøt han meg flere ganger for å snakke med kollegaer. Dette er dårlig service.

Var veldig hyggelig å få varme tallerkener, men der stoppet mye av den gode opplevelsen.
Kyllingen var veldig tørr. Maisen var veldig dårlig kokt/grillet og uten noe av smak. Generelt var all maten veldig kald, til tross for varme tallerkener.

Jeg prøvde også å ta kontakt med restauranten i ettertid men de har ennå ikke svart meg.

Takk, danielaleksanderm

Reisende som så på Egon Arendal, så også på

Har du vært i Egon Arendal? Del dine erfaringer!