“De tar seg betalt”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 9. januar 2019

God mat, men en smule overpriset, ser ikke helt fornuftig ut når ris og kylling passerer 200 kr. Nok mat til å bli sånn akkurat passe mett. Også litt skuffende når de er tomme for enkelte retter på menyen. Service var også noe treg. Måtte vente en stund på meny (!).

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Yolo_321

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt av min søster som er en hyppig besøker av indiske restauranter.
Postitivt overrasket over hyggelig og rask service! Kombinert med nydelig kongereke til forrett og lam / garlic kylling tikka (nr 37 & 55) ble dette en god matopplevelse.
Kommer gjerne igjen!

Takk, stianrip
Anmeldt 27. november 2018

Litt sånn hjemmekoselig med fantastisk mat. God service og hyggelig betjening. Rimelig mat. Rent og pent over det hele.

Takk, HH9990
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vært her mange ganger og synes de har god mat, grei nok service og ok priser.
Noen ganger tar det kanskje litt tid før man får bestilt, men det er varierende. Maten har aldri tatt mer en 10-30min fra bestilling.

Takk, victorG1454
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Vi dro hit for å spise på tirsdagen i Arendalsuka, men ble advart av noen gjester som sa vi burde ha veldig god tid, så vi dro et annet sted. Dro tilbake på onsdagen for å spise i god tro om at det var bedre da. Vi fikk tildelt bord og menyer, men måtte selv kontakte betjeningen for å få bestille. Det tok over 1,5 før vi fikk maten. Vi hadde da spurt flere ganger om hvor maten ble av og da svarte de at den sikkert kom snart. Etter vi sa fra siste gangen, satte en bolle ris på bordet og sa ikke noe mer. Omsider kom maten og det var ikke noe å skryte av. Noen av riskornene var gamle og harde. Og trodde den skulle ha mer smak og mer styrke. Da vi skulle betale, var det det ingen beklagelser og hun mente alle måtte vente fordi de skulle lage ny saus, og det var helt vanlig å vente så lenge på maten, men vi fikk aldri den beskjeden. De bordene som kom etter oss fikk maten før oss. Og betjeningen gikk rundt som zombier. Ingen smilte og ingen som var oppmerksomme på bordet vårt. Nabobordet hadde bestilt dessert, men orket ikke vente lenger. Tok 45 minutter fr noen ryddet bordet deres.Vi skal ikke tilbake dit!! Skjønner ikke at de har kunder i det hele tatt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, christinev88

Reisende som så på Flavours of India, så også på

Arendal, Aust-Agder

Har du vært i Flavours of India? Del dine erfaringer!