“Dårlig service. Kelneren hadde ikke peiling”
Anmeldelse av Flavours of India

Flavours of India
Vurdert som nr. 27 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte kyllingvinger med pommes frites til barna. De fikk kyllingklubber i stedet. Det fulgte med noe de kalte for salat. En ring uttørket paprika, en liten uttørket sitron og noe brun kinakål. Fæle greier.
Det ble bestilt 2 stk tikka masala medium og 2 stk mild. Fikk en medium og tre milde, men når kelner skjønte at de hadde gjort feil så sa han plutselig at også denne en av de milde var medium. Den smakte ikke noe i det hele tatt.
Bestilte også 2 indiske øl, en Arendal pilsner, tre fanta, en cola zero og en vanlig cola.
Fikk to Arendal pilsner, en Fanta, en cola zero og to Sprite.
Ringte på forhånd for å få spørre om vi kunne få kylling nuggets. Det var ingen problem sa de. Men det vi fikk var noen vanlige kyllingbiter i en sterk saus
Dette var til et barn som ikke liker mye forskjellig mat.
Vi hadde bestilt bord på forhånd, men tok over en time før vi fikk drikke og ganske mye lenger tid før vi fikk maten
Anbefales ikke

Takk, Luddaen

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Rot i alt, inkl drikkebestillinger. Ved bord bestilling to timer før besøk ble vi lovet nuggets til et barn som hadde bestemt seg på forhånd.

Fikk ikke drikke første 45 minutter, ventet halvannen time på maten...

God nan, grei raita, god smak, men det ble for tammt. Medium , sterk etc alle var like. Overhodet ingen service. Måtte selv gå inn for å hente påfyll av ris.

Var her for 2 år siden, vi var fornøyde dengang...

Skuffet, neste gang i Arendal går vi et annet sted.

Takk, 844magnarn
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted. God mat og god stemining. Service instilling på topp. Noe forvirring rundt bestillinger. Men alt i alt en hyggelig erfaring.

Takk, 657inae
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Smakløst rett og slett... service var ok. Tandoori mix tallerken smakte godt, men Tandoori sausen i styrke 4 av 6 smakte ingenting. Palaak paneer hadde 4 ostebiter og en smakløs saus med litt skarp spinat smak. Raita'n var noe vannete greier servert i en svær bøtte. Nanbrød smakte lite... Kjøttet var godt, resten var dessverre skuffende

Takk, suprlinn
Anmeldt 22. juni 2021

Vi spiser mye indisk,men ble litt skuffet her. Grei mat og spicy,men ikke noen stor opplevelse. Litt tørr nan, og store ostebiter i palak paneer. Hyggelig betjening,men de må forbedre seg. Visste feks ikke hva Munkholm alkoholfritt øl var. Og endel forvirring ved bestilling,vi ble servert en rett for mye. Påpekte at den ikke var bestilt,men det hadde vi,sa de. Men så uklare var vi ikke.

Takk, ElinB672

Reisende som så på Flavours of India, så også på

Arendal, Aust-Agder

Har du vært i Flavours of India? Del dine erfaringer!