“God mat men grusomt høy musikk.”
Anmeldelse av Symposium Bar & Grill

Symposium Bar & Grill
Vurdert som nr. 19 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

God mat men grusomt høy musikk. Ikke mulig å snakke med de over bordet. Første gang jeg har vært på restaurant med plagsom svært høy musikk.

2  Takk, Culture372747

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte grillspyd. Maten var smakløs og biffen var overstekt.

Toppet seg med at det lå glass skår i maten. Vi slapp da og betale for maten.

1  Takk, 180erikj
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service og oppfølging
Ikke gå dit sulten. Elendig service og dårlig oppfølging. Vi fikk aldri maten vi hadde bestilt og valgte til slutt å gå et annet sted

2  Takk, 723arildb
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service og uhøflige kelnere. Ikke et sted å anbefale. Hyggeligere betjening på andre restauranter i nærheten.

1  Takk, Maps65991798182
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Maten vi bestilte var tørr, men ingenting i forhold til den dårlige servicen vi fikk. Servitørene overså oss, var sure og generelt dårlig humør.

Anbefaler ingen å spise her. Tørreste burgerene vi har spist.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, laaberg25

Reisende som så på Symposium Bar & Grill, så også på

Har du vært i Symposium Bar & Grill? Del dine erfaringer!