“God mat, men et stykke igjen på service”
Anmeldelse av Symposium Bar & Grill

Symposium Bar & Grill
Vurdert som nr. 19 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men et stykke igjen til å bli bra. På utsiden er det en meny som ikke stemmer med menyen inne. Da er det bedre å ta bort skiltet ute. De manglet også mye råvarer som begrenset utvalget i menyen. Det ble mye frem og tilbake og med høye priser på rettene bør gjestene bli mette. Det må understrekes at maten smakte bra.Anbefaler ovnsbakt feta til forrett for å bli mett.

1  Takk, OveW_12

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Tok lang tid før vi fikk noe som helst oppmerksomhet fra betjeningen. Måtte hente menyer selv. Omsider kom en servitør til vårt bord, men hun virket sur og stresset. Vi bestilte forret med brød og ovnsbakt fetaost som var god. Til hovedrett bestilte vi gresk burger og Kledtiko (lam), men ingen av disse var noe å skryte av. Lite smak. I likhet med andre anmeldelser fikk vi også bare bestikk og tallerken slengt på bordet. Vi spurte etter kvittering med en gang maten var ferdig spist, men den kom aldri så vi måtte gå til baren og spørre på nytt der.

Kort oppsummert: sur betjening, dårlig service, smakløse retter

Kommer nok ikke til å sette min fot her igjen dessverre.

Takk, 3ika
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Utrivelig servive og lang ventetid. Prisene på kvitteringen var høyere enn på menyen, servitøren beklagde dette men ville ikke gi noe tilbake.

Takk, sveapea
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig inntrykk. Spiste blåskjell, smakløst. Tok lang tid før å få bestilt mat. Kelnerne var lite oppmerksomme.

Takk, 204kittyw
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Her var det helt elendig service!! Vi satt ute og opplevde at de på nabobordene satt og røkte mens vi spiste. Er dette tillatt? Surere kelnere kan jeg ikke huske å ha opplevd. De bare slengte bestikket på bordetutrn å si et ord! Det samme skjedde da maten kom, de bare slengte maten raskt på bordet og forsvant. Men maten var god , så det var positivt.

Takk, karenfors

Reisende som så på Symposium Bar & Grill, så også på

Har du vært i Symposium Bar & Grill? Del dine erfaringer!