“Grei mat, laber service”
Anmeldelse av Symposium Bar & Grill

Symposium Bar & Grill
Vurdert som nr. 18 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Grei mat, men vi måtte oppsøke hovmesteren for å spørre om det var ledig bord etter å ha stått ved inngangen en god stund. Måtte også gripe tak i en servitør for å få bestille og det samme når vi skulle betale. Ingen oppfølging under måltidet.

Takk, 164magnusj

Anmeldt 26. juli 2020

Utrolig dårlig service, kelner gidder ikke se på kundene, leverer feil mat til feil person. Ikke gidd å spise her.

Takk, IngridPetraH
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ok, men altfor dårlig service. For lite servitører i forhold til antall gjester. Tok lang tid for å få bestilt mat og drikke.

1  Takk, 377ninas
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Når det heter bar og grill og en må spise....
Møkkasted!
Fjern Bar fra navnet.
Og få på servitørene et smil i stedefor

Takk, torw95
Anmeldt 21. juli 2020

Dårlig service. Servitørene oppfattes som sure og utrivelige. Ventet over 1 time på maten. Maten smakte greit nok!

Takk, 176trulsa

Reisende som så på Symposium Bar & Grill, så også på

Har du vært i Symposium Bar & Grill? Del dine erfaringer!