“Nydelig mat, hyggelig betjening”
Anmeldelse av Symposium Bar & Grill

Symposium Bar & Grill
Vurdert som nr. 19 av 60 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. august 2020

Nydelig mat, smilende og hyggelig betjening. Maten kom raskt, det var god hygiene blandt servitører av det vi kunne se.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Bella8008

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Spiste her i 17-tiden fredag. Ganske mye folk, men fikk lov å ta med vår hund og plass ute. Påpasselig betjening - hunden fikk vann og vi god oppfølging hele veien. Maten var meget bra. God forrett med fetaost, løk og tomat. Hovedretten var også en suksess. Gresk burger - ferskt pitabrød, saftig burger, gode poteter, tsatsiki og salat. Følget mitt valgte grillspyd og var også godt fornøyde. Vårt beste måltid til nå i Arendal. Vi kommer garantert igjen.

Takk, 854mattiasm
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Grei mat, men vi måtte oppsøke hovmesteren for å spørre om det var ledig bord etter å ha stått ved inngangen en god stund. Måtte også gripe tak i en servitør for å få bestille og det samme når vi skulle betale. Ingen oppfølging under måltidet.

Takk, 164magnusj
Anmeldt 26. juli 2020

Utrolig dårlig service, kelner gidder ikke se på kundene, leverer feil mat til feil person. Ikke gidd å spise her.

Takk, IngridPetraH
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ok, men altfor dårlig service. For lite servitører i forhold til antall gjester. Tok lang tid for å få bestilt mat og drikke.

1  Takk, 377ninas

Reisende som så på Symposium Bar & Grill, så også på

Har du vært i Symposium Bar & Grill? Del dine erfaringer!