“Middag Arendal”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Nydelig biff med spesielt god forpurre, god gresk hamburger og nydelig med tilbehør. Hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste

Takk, Anders S

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat - 4 personer - 4 forskjellig retter, alle var strålende fornøyd med maten. Men ble litt venting, først for å få bord, så for å få drikke, ( litt manglende kunnskap og utvalg av øl ) fikk mat før bestikk og hadde 4 forskjellig servitører .. ?
Men for all del, vi var der for mat .... DEN var god !

Takk, LTSil
Anmeldt 16. januar 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Vi bestilte takeaway 4 mix og tapas. Maten var klar da vi kom og personalet var veldig hyggelige og serviceinnstilte. Maten var fantastisk som vanlig!

Takk, wildernacee
Anmeldt 16. januar 2021 via mobile enheter

Veldig god mat & god service :) Lett tilgjengelig. Støtter definitivt denne med take away i Covid tid.

Takk, DinaRigby
Anmeldt 16. januar 2021 via mobile enheter

Take away! Nydelig mat! Fikk med ekstra tapas på huset! Herlig lørdag hos Symposium! Hyggelig vertskap i en pen restaurant.

Takk, thorhenrikr

Reisende som så på Symposium Bar & Grill, så også på

Har du vært i Symposium Bar & Grill? Del dine erfaringer!