“God mat”

Kjøkken: Bespisning, Norsk, Helsekost, Kafé
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Innimellom bak Bohus, koselig sted, hyggelig betjening, god mat og drikke, fornuftige priser. Lite stykke å gå fra sentrum, god parkering om en kjører. Anbefales

Takk, Trond Cook T

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig lunsj på koselig cafe litt utenfor sentrum av Arendal. Vi spiste dagens fisk og biffsandwich. Smakte kjempegodt. Hyggelig betjening og god service. Absolutt verdt ett besøk.

2  Takk, beritmb
Anmeldt 9. juli 2021

Har vært innom Gørr Go Mad flere ganger med mine foreldre og hver gang er tallerkener renspiste og vi triller stappmette ut igjen (rause porsjoner). Her serveres topp norsk husmannskost og tradisjonsretter, men selv en vegetarianer som jeg får bra alternativ mat. Et av de få stedene i Arendal hvor man kan spise god, hjemmelaget mat til en akseptabel pris. Inngangspartiet med flere trapper og høye trinn bør forbedres, i alle fall om man som funksjonsredusert skal klare å komme seg inn i den gamle bygningen. Det kan vel rettes på?

Takk, Rune Kaino N
Anmeldt 18. januar 2020

Veldig fornøyd med våre besøk her. God variasjon av retter og har alltid vært fornøyd med maten. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 404b_rreg
Anmeldt 26. desember 2019

Har vært å spist på Gørr god mad ved flere anledninger. Dette stedet lever godt opp til navnet sitt og har bare godt å si om restauranten. Her får du både norsk husmannskost og noen andre spennende retter. Særlig vil jeg trekke frem kyllingsuppen som smakte veldig godt!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, LoveTravel822600
Matkritiker, Daglig leder på Gørr Go Mad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2019

Tusen takk

Reisende som så på Gørr Go Mad, så også på

Har du vært i Gørr Go Mad? Del dine erfaringer!