“Ypperlig kinesisk mat!”

Marco polo
Vurdert som nr. 4 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig kinesisk mat! Vi spiste kombinasjonsmeny og fikk mye god og varierte retter. Maten ble servert raskt av hyggelig personale. Vi ble mette og fornøyde etter besøket. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, kinenanl

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble rett og slett glemt bort når vi besøkte marco polo. Kelneren snakket dårlig norsk og vi fikk beskjed om at maten kom snart. Det tok over 1 time før vi fikk maten, selv om restauranten ikke var full. Selv da hadde vi ikke fått alt vi hadde bestilt

1  Takk, Daffy83
Anmeldt 12. februar 2020

Dette stedet er populært - og første gang vi var her bestilte vi altfor mye mat. God mat, men ingen "stor matopplevelse". Her tar du med deg ungdommene i familien og blir langt fra ruinert. Anbefales likevel og kanskje anner best som "take away". Mange var innom i løpet av kvelden for dette formålet.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Kjerstin O
Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

Vi var der på søndagsbuffet, veldig mange folk slik at det ble en hektisk og fin atmosfære maten var veldig god men de kunne fylt på mat. Det var mange bakker som var tomme og dette var før kl 18. Da skal man ikke gå tom.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, lasser284
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig god og mye mat til en rimelig pris. Bra service. Litt slitt lokale men koselig. Anbefaler å reise hit. Jeg har vært her flere ganger før og er like fornøyd hver gang. Kommer tilbake.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, irenemh10

Reisende som så på Marco polo, så også på

Har du vært i Marco polo? Del dine erfaringer!