“Beste i byen! Utrolig god”
Anmeldelse av Marco polo

Marco polo
Vurdert som nr. 4 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Beste i byen! Utrolig god service og rimelige priser. Enda billigere før kl17, da er det lunsjmeny. Porsjonene er svære så mett blir man!

Takk, ninasamuelsen

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Lang ventetid på maten, som i tillegg var lunken når den kom. Forrett og hovedrett kom samtidig, noe som er litt spesielt.. Smakløs mat, som kan minne om saus fra pose. Står også at de åpner kl.13 på nettsiden, selvom de ikke åpnet før kl.14. Vi var der 13.52, fikk beskjed om at restauranten ikke åpnet før 14. Satte oss ned og ser det er mange andre i restauranten som hvertfall sitter med drikke. Fikk ikke bestilt drikke eller mat før 20 min etter at vi kom.
Alle buffetgjestene fikk drikke og kunne hente mat før vi fikk noe som helst, selvom de kom etter oss. Vi var kjempe sultne og alle servitørene gikk bare rett forbi bordet uten og si noe om at det tok lang tid å få mat.

Takk, christinevE365WM
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig kinesisk mat! Vi spiste kombinasjonsmeny og fikk mye god og varierte retter. Maten ble servert raskt av hyggelig personale. Vi ble mette og fornøyde etter besøket. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, kinenanl
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble rett og slett glemt bort når vi besøkte marco polo. Kelneren snakket dårlig norsk og vi fikk beskjed om at maten kom snart. Det tok over 1 time før vi fikk maten, selv om restauranten ikke var full. Selv da hadde vi ikke fått alt vi hadde bestilt

1  Takk, Daffy83
Anmeldt 12. februar 2020

Dette stedet er populært - og første gang vi var her bestilte vi altfor mye mat. God mat, men ingen "stor matopplevelse". Her tar du med deg ungdommene i familien og blir langt fra ruinert. Anbefales likevel og kanskje anner best som "take away". Mange var innom i løpet av kvelden for dette formålet.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Kjerstin O

Reisende som så på Marco polo, så også på

Har du vært i Marco polo? Del dine erfaringer!