“Nydelig tapas”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var 6 fornøyde personer etter å ha kost oss med veldig god mat og hyggelig betjening. Hadde delemenyen til 350 pr. pers. Mye godt her, men vil spesielt trekke frem Manchego og skinke som særdeles bra. Anbefales!

1  Takk, Sandbakk

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Liten plass, vi var heldige å få det siste bordet som ikke vår reservert. Note to self: reserver bord om det er en lørdag...
Hyggelig atmosfære, blid betjening og deilig mat vi bestilte flere typer kjøtt, scampi, chorizo, ost mm. Alt var godt!

Takk, carulain
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Tapas rett etter jobb er ikke feil når bestillingen i forkant blir fulgt opp til punkt og prikke. Barcelonameny kom på bordet rett etter ankomst, var rikelig og velsmakende - alle ble stappmette Servitørene Tor og Merete(?), og ikke minst kokken gjorde sitt til at dette ble en meget behagelig opplevelse for oss alle.

Takk, P6971JQandreasm
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Fikk mye mat, men nesten bare grønnsaker og poteter, lite smak, kjedelig retter, ihjel kokte kjøttboller som smake joikakaker. Fokuset var mye mat men ikke fokus på maten. Generelt dårlig kvalitet. Man fikk mye mat for pengene men ikke god mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, metal88
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

4 voksne og 3 unger fikk god servise, gode tips om rettene og et godt måltid.
Fornøyd var vi alle sammen.
Med utgangspunkt i at vi som besteforeldre, foreldre og barn var ute etter en matbit, er det vanskelig å bedømme det hele sammenlignet med når man er ute å spiser «under ordnede forhold». Ungene gikk og kom og lekte seg uten at det så ut til å volde problemer for noen.
Dette er en plass jeg gjerne kommer tilbake til og vil anbefale for andre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Janols

Reisende som så på Solsiden Tapas, så også på

Har du vært i Solsiden Tapas? Del dine erfaringer!