“Genuin tapasopplevelse”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018

Vi var fem stykker og spiste tapas på torsdag, og fikk en hyggelig opplevelse. Virkelig gode tapas, vi bestilte den anbefalte «planken», et populært utvalg, og det var rikelig i forhold til antal personer det var beregnet for. Godt drikke, samt meget hyggelige og flinke servitører, gjorde det til en meget vellykket kveld!

Takk, Steinar_K_Lillesand

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte nydelig tapas hos Solsiden! Bra service, lokal ingefærøl som smakte godt og totalopplevelsen var meget bra. Anbefales!

Takk, IverOlavErstad
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var 6 fornøyde personer etter å ha kost oss med veldig god mat og hyggelig betjening. Hadde delemenyen til 350 pr. pers. Mye godt her, men vil spesielt trekke frem Manchego og skinke som særdeles bra. Anbefales!

1  Takk, Sandbakk
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Liten plass, vi var heldige å få det siste bordet som ikke vår reservert. Note to self: reserver bord om det er en lørdag...
Hyggelig atmosfære, blid betjening og deilig mat vi bestilte flere typer kjøtt, scampi, chorizo, ost mm. Alt var godt!

Takk, carulain
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Tapas rett etter jobb er ikke feil når bestillingen i forkant blir fulgt opp til punkt og prikke. Barcelonameny kom på bordet rett etter ankomst, var rikelig og velsmakende - alle ble stappmette Servitørene Tor og Merete(?), og ikke minst kokken gjorde sitt til at dette ble en meget behagelig opplevelse for oss alle.

Takk, P6971JQandreasm

Reisende som så på Solsiden Tapas, så også på

Har du vært i Solsiden Tapas? Del dine erfaringer!