“Hyggelig spisested.”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Lite og hyggelig tapas sted. Blide og hyggelige ansatte. God service. Meget god mat og godt utvalg av tapasretter. Anbefales.

Takk, 675hallgeir_

Anmeldt 18. juli 2021

Er du i Arendal og skal gå på Tapas restaurant er dette stedet. Veldig god mat. Servitører som kan yrket ditt. Anbefales!

Takk, geir536
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fin restaurant med god tapas og hyggelig servering. Pluss for at de nektet servering til en gjeng som kom overstadig beruset klokken 20. Mye bråk og støy men det taklet de ansatte godt

Takk, 371ingridn
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Et ærlig forsøk; de skal ha dét, men det er et godt stykke opp til tapas på sitt beste. Foccaciaen er kneipbrød, kjøttbollene kjennes ut som de er fra Obs og kyllingen smaker wienerpølse.

Til prisen hadde jeg forventet mer, dessverre.

Takk, j_rgenh647
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Vi reserverte bord, noe dom nok er lurt siden restauranten var full - særlig om du vil sitte ute bør du reservere. Vi spiste god tapas som var smakfull og fint tilberedt. Ok betjening og god
Mat uten
Mye venting. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 897kristins

Reisende som så på Solsiden Tapas, så også på

Har du vært i Solsiden Tapas? Del dine erfaringer!