“Endte her på jakt etter spisested”
Anmeldelse av Kitchen & Table Arendal

Kitchen & Table Arendal
Vurdert som nr. 5 av 62 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018

Sultne etter biltur fra Oslo, endte vi her fra annet hotell. Hyggelig restaurant og meget hyggelig betjening og service. Julen næærmet seg og det ble god forrett og pinnekjøtt. Utmerket mat, pinnekjøttet passe salt og ikke tørt, og nydelig med en liten akevitt. Dessert var planlagt, men måtte avståes pga manglende magemål.

1  Takk, 272gunnarh

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Stilig innredet lokale inne i hotellet. Kanskje litt mørkt, men servitøren løste det elegant ved å ha med seg en liten lommelykt . Fikk en meget god og mør biff, takk til kokken.

Takk, 843janpetterh
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyggelige omgivelser, sørgelig tomt. Men det betyr ofte tett oppfølging og god service. Fikk beskjed om å sette meg der jeg ville, og det passet greit. Grei gjennomgang av meny, rask levering av drikke, og godt brød med chutney, fint! Men torsken med tilbehør var ikke varm, og merkelig presentert der tilbehøret utgjorde mesteparten av retten. Gulrot i mange forskjellige utførelser, men heller ikke dette varmt, men lunkent... på spørsmål om god mat var nok dessverre svaret negativt, noe som ble kompensert med is og kaffe på huset. Greit nok, men besøket var ikke for å få billig mat, men god mat, og den må være varm!
Kommer her regelmessig, og gir det nok ett nytt forsøk, men dette var bare trist!

Takk, 335janj
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Middelmådig lunsj. Skuffende, fordi dette skal ifølge nettsiden være en "kombinasjon av mesterkokk Marcus Samuelssons favorittsmaker fra hans eget restaurantmekka på Manhattan og fantastiske lokale råvarer". Hm. Lurer på hva han hadde sagt til råvarene som lå på våre rekesmørbrød. Rekene kom fra plastbokser med lake. Da vi ytret en viss skuffelse over dette (dagens smørbrød til 150 kroner), svarte kelneren at de ikke hadde tid til å håndpille reker på denne restauranten. Vel vel.

Takk, janne167
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

I kveld var vi het å spiste. Vi var gjennom nesten alle rettene på menyen. Jeg vil anbefale soppsuppen,kamskjell og torsk på det varmeste. Det var helt fantastiske smaker. Vi var 4 personer som hadde sharemeny,Å fikk derfor smakt på masse godt.risotto,and og lam var også noe av det vi fikk servert. Samt kyllingklubber med mangosalsa. Himmelsk.og hamburger med verdens beste frites som hadde rikelig med salt og parmesan. Kommer helt klart tilbake for en ny runde soppsuppe.hyggelig personal,flinke servitører og veldig komfortable stoler

Takk, 385 810

Reisende som så på Kitchen & Table Arendal, så også på

Har du vært i Kitchen & Table Arendal? Del dine erfaringer!