“Anbefales ikke”

Vurdert som nr. 23 av 61 Restauranter i Arendal
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020

Hvis det hadde vært mulig så hadde jeg gitt dette stedet 0 stjerner. Måtte vente over en time på maten og servitørene hadde på ingen måte kontroll over bordene. Klarte til og med å gi bort maten vi ventet på til et annet bord som ankom senere enn oss. Maten stod heller ikke til forventningene. Vi fikk ingen kompensasjon for den lange ventetiden.

Takk, hannes571

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Absolutt ikke fornøyd med min opplevelse hos fusion og Asia inne på alti Arendal. jeg hadde dagens meny for fredagen som var vårruller. scampi etc. alt var godt helt til e smakte på vårrullene. dette var en stor skuffelse. jeg forventet gode vårruller med kjøtt og masse godt inni.. Men fikk laks og fillerøtter. så og si ingenting annet inni vårrullene. dette er ikke akseptabelt. ønsker at det blir informert bedre til kundene om hva de faktisk bestiller

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 634camillaj
Anmeldt 22. januar 2020 via mobile enheter

Stedet har ikke skjønt de er i Norge
Å ikke gi springvann til kunder er no-gp
Maten har alltid vært god, men dette er dn terskel som ikke passeres

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jmeskilt
Anmeldt 13. november 2019

Føste og siste gang jeg bestiller mat her. Dårlig service, ingen hyggelig velkomst. Damen som stod ved skranken satt på mobilen hele tiden og følte at jeg var til bry hver gang jeg spurte om noe relatert til maten.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Njomza S
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Bestilte mat flere ganger og fram til nå var jeg fornøyd. I dag har jeg desverre bestilt mat fra Fusion of Asia for siste gang. For det første synes jeg at porsjoner ble mye mindre over tid. For det andre, når jeg spurte om et glass vann ble jeg nekta og fikk beskjed at jeg kan kjøpe vann. Det er første gang jeg har opplevd å bli nekta vann på en restaurant. Med slik grådighet og dårlig servis kjære eieren kommer du ikke langt.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, lindusiaa

Reisende som så på Fusion of Asia Bar and Restaurant, så også på

Har du vært i Fusion of Asia Bar and Restaurant? Del dine erfaringer!