“Lunch”

No.1 Sportsbar
Vurdert som nr. 41 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 18. juli 2020

Kaos og dårlig service. 7 stk bestilte mat samtidig, vi fikk to retter etter 35 min, 3 retter etter ytterligere 20 min og de siste 20 minutter etter det. Mesteparten av maten var kald. Vi var omtrent først i lokalet, men fikk maten sist (av alle som kom inn etter oss). Barna ble sittende uten mat, da de fikk sist av alle.

1  Takk, Ferieturer88

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Skulle se fotballkamp, hadde full rett til å være der. Ble nektet servering. Selvom alle var i form. Ble kastet ut selvom vi hadde full rett til å være der. Elendig sted. Fikk ikke prøve, heldigvis.

1  Takk, kristiant763
Anmeldt 8. april 2019 via mobile enheter

En søndag i begynnelsen av april var vi innom for p få oss et måltid mat. Det kunne vi ha spart oss. Det varen smakløs suppe av en Caesars salat og noe ubestemmelig kyllingaktig min kone fikk. Det eneste positive p si om plassen er at sporstsbaren holder til på solsiden i pollen.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 63jarleh
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Gikk hit etter å ha sett på tripadviser at dette var stedet for gode burgere. Vi ble ikke skuffet begge burgeren var kjempegode. Valg av tilbehør var også bra så dette stedet anbefales om man vil spise en god burger. Hyggelig betjening var det også.

Takk, 476hanss
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Jeg kjøper stort sett burger her . Jeg vil anbefale the spisy one . Må ha bacon på den også . Så på fotball der . Hygglig atmosfære. Anbefaler virkelig dette stedet for fotball burger og god drikke.

Takk, basicx

Reisende som så på No.1 Sportsbar, så også på

Har du vært i No.1 Sportsbar? Del dine erfaringer!