“Fin beliggenhet, kald mat”
Anmeldelse av No.1 Sportsbar

No.1 Sportsbar
Vurdert som nr. 35 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og hyggelig personale. Men dessverre kan ikke det veie opp for kald/unken fiskesuppe servert etter en times venting.

1  Takk, 32geirh

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi ventet 55 minutter på en salat og en burger, i en ikke full restaurant. Fikk ingen beklagelse. Salaten var utrolig kjip. Kald, ferdigstekt kylling, litt salatblader og agurk. En stusselig, tørr brødskive ved siden av. Burger kjedelig, men ok. Slapp, ustekt fries som må bestilles separat.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kpgang
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Tja, det har skjedd noe siden bildene fra dette ble tatt, det er i alle fall sikkert. Valgte å sette oss her da Castelle ved siden av var fullsatt og de hadde helt lik meny. Vet ikke om de skyldtes Covid-19, men for vårt besøk delte altså Castelle og No 1 sportsbar kjøkken. Jeg bestilte fish n chips og min venninne bestilte burger med spicy fries. Dette var helt gjennomsnittlig pubgrub, og jeg stussa egentlig over hvor fettete frityren egentlig var og at det ble salat istedenfor ertepuré med maten min. Min venninnes burger så ikke ut som noen av bildene av burgere som andre har lagt ut, men den var tilsynelatende god. En nydelig dag i Arendal med helt OK mat, god oppvartning av stedet servitør Sofia (?), og det eneste jeg faktisk kan klage på hadde å gjøre med de andre gjestene der og ikke stedet. Er jo ikke nødvendig å rope ut på en restaurant om hvordan søsteren din hadde nesten stukket en finger i rumpa di. Seriøst. Disse var tydeligvis stamgjester, så da får vi gjennomreisende bare dra videre ;)

1  Takk, monsebakken
Anmeldt 17. august 2020

Hyggelig opplevelse. Vi valgte å spise dessert og ta et glass vin. Servitøren var blid og hyggelig. Desserten var iht forventningene.

Takk, tored887
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag her, da det stod at de hadde byens beste burger. Dette er noe som ikke stemmer, vi var 5 personer som bestilte mat. Det var kun 1 matrett som var varm, burgeren med fries var helt kald og slapp. Spareribs var nesten bare fett.
Servicen av kelner var bra, men maten var veldig skuffende.

1  Takk, AnnC90

Reisende som så på No.1 Sportsbar, så også på

Har du vært i No.1 Sportsbar? Del dine erfaringer!