“Får ikke maten”

No.1 Sportsbar
Vurdert som nr. 34 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte drikke og en spicy fries. Drikken kom fort men da var tom var ikke fries kommet enda, da var det gått 45 minutt. Måtte spørre friesen men den hadde de glemt. Så da fikk vi spicy fries til slutt uten drikke. Ingen forsøk på å gjøre det godt igjen.
Spurte om regningen men da gikk bare servitøren. Ho hadde hørt oss for det kom en med terminal rett etter. Men svare oss gadd ho aldri. Alt i alt en veldig dårlig opplevelse.

Takk, trondm315

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og hyggelig personale. Men dessverre kan ikke det veie opp for kald/unken fiskesuppe servert etter en times venting.

1  Takk, 32geirh
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi ventet 55 minutter på en salat og en burger, i en ikke full restaurant. Fikk ingen beklagelse. Salaten var utrolig kjip. Kald, ferdigstekt kylling, litt salatblader og agurk. En stusselig, tørr brødskive ved siden av. Burger kjedelig, men ok. Slapp, ustekt fries som må bestilles separat.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kpgang
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Tja, det har skjedd noe siden bildene fra dette ble tatt, det er i alle fall sikkert. Valgte å sette oss her da Castelle ved siden av var fullsatt og de hadde helt lik meny. Vet ikke om de skyldtes Covid-19, men for vårt besøk delte altså Castelle og No 1 sportsbar kjøkken. Jeg bestilte fish n chips og min venninne bestilte burger med spicy fries. Dette var helt gjennomsnittlig pubgrub, og jeg stussa egentlig over hvor fettete frityren egentlig var og at det ble salat istedenfor ertepuré med maten min. Min venninnes burger så ikke ut som noen av bildene av burgere som andre har lagt ut, men den var tilsynelatende god. En nydelig dag i Arendal med helt OK mat, god oppvartning av stedet servitør Sofia (?), og det eneste jeg faktisk kan klage på hadde å gjøre med de andre gjestene der og ikke stedet. Er jo ikke nødvendig å rope ut på en restaurant om hvordan søsteren din hadde nesten stukket en finger i rumpa di. Seriøst. Disse var tydeligvis stamgjester, så da får vi gjennomreisende bare dra videre ;)

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, monsebakken
Anmeldt 17. august 2020

Hyggelig opplevelse. Vi valgte å spise dessert og ta et glass vin. Servitøren var blid og hyggelig. Desserten var iht forventningene.

Dato for besøk: august 2020
Takk, tored887

Reisende som så på No.1 Sportsbar, så også på

Har du vært i No.1 Sportsbar? Del dine erfaringer!