“Ikke den helt store opplevevelsen”
Anmeldelse av No.1 Sportsbar

No.1 Sportsbar
Vurdert som nr. 35 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste en fish’n chips som ikke var noen stor opplevelse, kalde og vasne chips. Vi hadde også en skalldyrsalat som var helt ok, for mye løk i salaten.

Takk, 472_yvindh

Anmeldt 19. juli 2021

Benyttet uteserveringen to kvelder i slutten av juni. Svært hyggelig betjening og gode, smakfulle retter. Ligger midt i smørøyet. Anbefales!

Takk, _yvindv2015
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte drikke og en spicy fries. Drikken kom fort men da var tom var ikke fries kommet enda, da var det gått 45 minutt. Måtte spørre friesen men den hadde de glemt. Så da fikk vi spicy fries til slutt uten drikke. Ingen forsøk på å gjøre det godt igjen.
Spurte om regningen men da gikk bare servitøren. Ho hadde hørt oss for det kom en med terminal rett etter. Men svare oss gadd ho aldri. Alt i alt en veldig dårlig opplevelse.

Takk, trondm315
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og hyggelig personale. Men dessverre kan ikke det veie opp for kald/unken fiskesuppe servert etter en times venting.

1  Takk, 32geirh
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi ventet 55 minutter på en salat og en burger, i en ikke full restaurant. Fikk ingen beklagelse. Salaten var utrolig kjip. Kald, ferdigstekt kylling, litt salatblader og agurk. En stusselig, tørr brødskive ved siden av. Burger kjedelig, men ok. Slapp, ustekt fries som må bestilles separat.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kpgang

Reisende som så på No.1 Sportsbar, så også på

Har du vært i No.1 Sportsbar? Del dine erfaringer!