“Dårlig”

No.1 Sportsbar
Vurdert som nr. 35 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Dårlig mat, brent og hard burger, glemte pommes-frites, desserten kom før hovedmaten, dårlig service. Vasne løkringer. Styr unna

Takk, Odettus

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Flott sted med fine fasiliteter iforhold til OL og begivenhetene, savnet kanskje ett sted man kunne høre kommentatorer og ikke bare musikken, savnet også kanskje at bartenderne ikke "glemte" oss som satt inne med tanke på påfyll av drikke, ellers en veldig god opplevelse

Takk, Fredrik A
Anmeldt 26. juli 2021

Bestilte Cesarsalat til 225 kr etter lang venting kom endelig salaten det var endel grønt neste ikke kylling noen krutonger. Det var smaksløst og til den prisen overhodet ikke verdt det. kameraten bestilte skaldyrsalat den kostet 50 kr mindre !. han bestilte også pommes fries som de glemte. Gir 1 poeng på plassen nede ved bryggen som var bra ellers ett sted å ikke anbefale styr unna !!

1  Takk, 209benth
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste en fish’n chips som ikke var noen stor opplevelse, kalde og vasne chips. Vi hadde også en skalldyrsalat som var helt ok, for mye løk i salaten.

Takk, 472_yvindh
Anmeldt 19. juli 2021

Benyttet uteserveringen to kvelder i slutten av juni. Svært hyggelig betjening og gode, smakfulle retter. Ligger midt i smørøyet. Anbefales!

Takk, _yvindv2015

Reisende som så på No.1 Sportsbar, så også på

Har du vært i No.1 Sportsbar? Del dine erfaringer!