“Dårlig service ”

Café Victor
Vurdert som nr. 9 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Beskrivelse: Kafeen er en urban møteplass, for både lokale og tilreisende. Kafeen ligger i hjertet av Pollen med utsikt mot Galtesund og det yrende bylivet.
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Servitøren ble tydelig sur da vi ba om dressing til en salat som egentlig skulle inneholde dette. Salaten var tam og smakte lite.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Lillepernille2

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Var innom for en rask lunsj og ble gledelig overraska da jeg så de hadde min favoritt Pasta Carbonara, på menyen. Skuffelsen var stor. Jeg ble servert en grå, tørr masse med overkokt pasta som klistra seg sammen. Baconbitene måtte jeg lete etter, det eneste jeg så og smakte var enormt med sopp. Har vel aldri blitt så skuffa før og klagde høflig på maten. Fikk istedet linsesuppe. Ikke helt min smak men fikk da kvelt litt av sulten. Koselige lokaler, og jenta som serverte var veldig hyggelig og blid. Derfor en god to'er fra meg.

Takk, HelleI38
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Helt grei mat, med god service. Håper neste gang på en litt bedre pasta da denne var noe overkokt, men ellers veldig gode smaker.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jannikevermdahl76
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Lunsj på dagen, cocktails og snacks på kvelden og fantastisk gelato på hjørnet! Ganske sikker på at plassen har alt! Anbefaler et par drinker på kveldstid, med et fantastisk snacks fat se bilder! Fantastisk hvis du ønsker å «rømme» techno og lange køer!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, cmyrslo
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

God service, god mat og godt utvalg av både varme og kalde drikker. God plass på uteserveringen. Oppleves som rent og delikat.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, ToneNyg

Reisende som så på Café Victor, så også på

Arendal, Aust-Agder

Har du vært i Café Victor? Del dine erfaringer!