“Nydelig tapas”

Café Victor
Vurdert som nr. 10 av 60 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Beskrivelse: Kafeen er en urban møteplass, for både lokale og tilreisende. Kafeen ligger i hjertet av Pollen med utsikt mot Galtesund og det yrende bylivet.
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Tapas en lørdagskveld her var helt herlig. Nydelige lokaler, gode servitører, rimelige priser og kjempegod mat. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Ell1sag1

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott tapas, god service, kelneren hjalp oss med å plukke ut retter og det ble veldig bra! Anbefales

Dato for besøk: august 2020
Takk, idacecilie84
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Topp is, dårlig kundeservice!
Her får du ikke høre «velkommen» eller «vær så god neste»...
Ungdommene bak disken gidder ikke se på kundene engang.
Utvalget av is og tilbehør er stort, og det smakte godt.
Når det er tid for å betale gidder de ikke si prisen en gang, bare «legg kortet her».
Ingen takk eller adjø....
Velger helst noe annet neste gang!

3  Takk, Travelglenn-oe
Anmeldt 12. mars 2020

Vi møttes en lørdag til lunch, for å planlegge et bryllup i sommer. Dette er stedet vår bryllupsplanlegger og vår kokk syntes var et riktig sted å møtes. Av hensyn til både atmosfære og mat.
Mange spisesteder har oppbygget atmosfære. Kikk opp i taket her. Dette er restaurert til det opprinnelige fra gården ble bygget.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Harald Broder K
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Cafe Victor Harebskken ligger inne på kjøpesenteret. Her serverer det helt ordinær mat. Her må du selv hente bestikk og servietter.
De hadde ikke orden på bestillingene. Servitørene gikk fra bord til bord og spurte gang på gang om hva vi hadde bestilt.
Servitørene var meget trege til p fjerne tallerkener og bestikk fra bordene. Rengjøringen kunne også vært bedre.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 63jarleh

Reisende som så på Café Victor, så også på

Arendal, Aust-Agder

Har du vært i Café Victor? Del dine erfaringer!