“Topp drinker! ”

Café Victor
Vurdert som nr. 11 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Beskrivelse: Kafeen er en urban møteplass, for både lokale og tilreisende. Kafeen ligger i hjertet av Pollen med utsikt mot Galtesund og det yrende bylivet.
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger under oppholdet vårt. De har veldig fin beliggenhet ned til Pollen med sol på dagen, og litt svalere på kvelden. De har veldig gode drinker som absolutt kan anbefales! Vi spiste også lunsj her, noe som var helt greit. Vi hadde cæsar salat og var ganske smakløs, manglet også bacon, noe vi måtte etterlyse, men prismessig helt ok.

2  Takk, Andahl87

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vårt andre besøk på Cafe Victor, i anledning besøk i Arendal. Vi har blitt veldig glad i tapasen, særlig oksefileten og cevichen. Nydelig, mør oksefilet og smaksrik ceviche. Gode, rene råvarer uten frityr og annet tull som ikke hører til i tapas. Veldig godt glutenfritt brød på etterspørsel. Hyggelige kelnere og god service.

Takk, Stolrygg
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Deilig lunch på cafe Victor. Nydelig cæsarsalat, en av de beste jeg noensinne har spist. Vi spiste cæsarsalat, rekesalat, tok to glass husets hvitvin og to sms flasker Farris. Dette kostet kr. 572.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, SiwSJ
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Vi ankom kl. 16.32, og hadde lyst på kaffe. "Vi stenger om 20 min", svarte dama bak desken. Dette klarer vi svarte jeg. "Forresten, jeg har vasket kaffemaskina allerede", så kan ikke lage cappuccino......Seriøst?

2  Takk, tomtomnor
Anmeldt 15. mai 2021

God presskannekaffe og latte, ok smak på sandwicher. Prisen oppleves som høy i forhold til hva du får igjen i smak og opplevelse. Dårlig service.

Først kluss med bestilling slik at feil mat ble levert. Ingen kommunikasjon tilbake til oss om hva som kom til å skje med å rette opp i bestillingen. Fikk riktig mat etter litt. Kyllingkarri sandwich som blei riktig i bestillingen, hadde brusk og slintrer. Gav beskjed til en ansatt og svaret en fikk var "åja". Ingen kompensasjon eller beklagelse. Går en annen plass i Arendal neste gang.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 494atler

Reisende som så på Café Victor, så også på

Arendal, Aust-Agder

Har du vært i Café Victor? Del dine erfaringer!