“God service”

Restaurant Steenhuset
Vurdert som nr. 3 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Fransk, Norsk, Moderne
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Rask og hyggelig service. God mat.
Bra tapas meny og biffsnadder. Mye mat for pengene. Kyllingen var litt mye stekt.

Takk, 377ninas

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vinbaren er superhyggelig. Restauranten var mindre imponerende. Tomt for halve menyutvalget noe som gjorde at dey kun ble snacks. Men vin og snack var ok

Dato for besøk: juli 2019
Takk, toneir_na
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Vårt andre besøk på Stenhuset...godt fornøyd forrige gang...hvilket satte forventningene på et relativt høyt nivå når vi denne vslgte å gå for en 5 retters avsmakningsmeny....alt var meget smakfullt og lekkert presentert og vi fikk gode og kompetente råd til valg av viner.
Desverre ble hovedretten, langtidskokt/stekt kje/lam en skuffelse da en av to porsjoner var over 50 ben...den andre porsjonen var helt benfri...dette trekker desverre hoved inntrykket ned....man føler seg på en måte litt "lurt".
Vi sa klart i fra til servitør at dette var vi misfornøyd med og forventet en eller snnen for form for kompensasjon....men desverre kun en kommentar....det skal jeg si til kokken....konsekvensen fra vår vår side ble at tipsen ved betaling gikk fra planlagte 5-10% til 0....fra hero to zero på knappe 10 minutter...så fort kan det gå.
Mvh
Lames & OleTom

Dato for besøk: april 2019
Takk, Ole Tom S
Anmeldt 11. desember 2018

Ble tatt vare på hele tiden og "oppvartet",god mat og god vin. Regningen var også akseptabel.En fin kveld med venner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, rhjosef
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Desidert det beste kjøkkenet på Sørlandet!!!
I kombinasjon med vinbaren er dette et helt fantastisk spisested. Anbefales varmt!!

Takk, arildn249

Reisende som så på Restaurant Steenhuset, så også på

Har du vært i Restaurant Steenhuset? Del dine erfaringer!