“Super god mat”

Nidelvbrygge og restaurant
Vurdert som nr. 3 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Restaurant som ligger flott til ved Nidelven lett og komme til med båt og bil . Åpner til påske i år 2017
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste her 2 gongar medan vi budde på campingen (lasagne og sandwich). Ypperlig mat begge gongane.

Servicen var også bra, engasjerte servitørar med eit godt humør.

Einaste minus er at åpningstidene og menyen kunne vore lettare tilgjengeleg utanfor.

Takk, W1169UNtinak

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, smakfull og flott dandert. Kudos til kokken! Kjapp og god service av vennlige servitører. Anbefales på det sterkeste!

Takk, roarb869
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Mateo var overraskende god for å være en brygge, men toppscore blir gitt pga servitøren med krøllan; Shelly. Hun var meget hyggelig å tok vare på oss

1  Takk, hansgrane1
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte spareribs og kylling/baconsalat og fikk levert to mesterverk. Knallfin dandering av maten og det så virkelig lekkert ut. Kyllingsalaten inneholdt saftig kylling og sprø bacon med digg aioli og pesto. Spareribs var mør og smakfull, godt med stekte poteter til istedenfor pommes fristes. Avsluttet lunsjen vår med en crème brulee på deling, nydelig pyntet og god smak. Er man i nærheten av Arendal anbefales det å ta en tur ut her og få seg en god lunsj eller middag.

Takk, cammomillabilla
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vakkert beliggende restaurant ved Nidelven. God mat og hyggelig service. Vi spiste overdådig skalldyrsfat som smakte supert!

Takk, Seaside61021839236

Reisende som så på Nidelvbrygge og restaurant, så også på

Har du vært i Nidelvbrygge og restaurant? Del dine erfaringer!