“Knallgod mat og service!”

Nidelvbrygge og restaurant
Vurdert som nr. 3 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Restaurant som ligger flott til ved Nidelven lett og komme til med båt og bil . Åpner til påske i år 2017
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig et besøk på Nidelv Brygge restaurant!
Nydelig mat, fantastisk service, greie priser og vakker beliggenhet

Takk, lilliasu

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

For en plass og beliggenhet og så stor pågang , meget god mat. Skalldyr tallerken av uperst kvalitet

Anbefaler Restaurant på det sterkeste

Takk, Companion437256
Anmeldt 1. august 2021

Det var litt av et sted, serverte 800-1200 på en god dag. Vi syns det var kaos med folk, servitøren sa det var en rolig dag! 14 servitører! Fikk maten på 5-8 minutter topp kvalitet

Takk, memen2morit
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste her 2 gongar medan vi budde på campingen (lasagne og sandwich). Ypperlig mat begge gongane.

Servicen var også bra, engasjerte servitørar med eit godt humør.

Einaste minus er at åpningstidene og menyen kunne vore lettare tilgjengeleg utanfor.

Takk, W1169UNtinak
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, smakfull og flott dandert. Kudos til kokken! Kjapp og god service av vennlige servitører. Anbefales på det sterkeste!

Takk, roarb869

Reisende som så på Nidelvbrygge og restaurant, så også på

Har du vært i Nidelvbrygge og restaurant? Del dine erfaringer!