“Subbete”
Anmeldelse av Baker Jørgensen

Baker Jørgensen
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Arendal
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte stedet for å ta et kakestykke. Betjeningen var hyggelig og kakene smakte godt. Det var få besøkende der, så de fleste bordene var ledig. Men det var vanskelig å finne et bord som ikke var ryddet. (Gjestene var oppfordret til å rydde etter seg). De borda som var ryddet, var uvasket og fulle av smuler. På gulvene lå det søppel og søpledunkene hvor vi skulle kaste engangstallerkner og bestikk, var overfylte. I disse cotonatider må man forvente at i alle fall bordene blir vasket etter hver gjest.

Takk, Cruisefarer

Anmeldt 6. juni 2020

Bakeri Jørgensen i setrum skuffer ikke. Sjokoladekaken er helt magisk!! Stort utvalg av kaker, brød, påsmurt, etc. Rene pene lokaler og toaletter. Bord både ute og inne. Hyggelig og hjelpsom betjening. Noe dyrt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LasseN214
Anmeldt 5. april 2020 via mobile enheter

Bakeri Jørgensen ligger i Arendal sentrum, rett overfor torvet. Man kan sitte ned eller ta med. Bakeriet har gode bakervarer.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Erlend1973
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Er her minst en gang i året i forbindelse med ferie i Arendal. Vi bare elsker bakevarer herfra, men synes prisnivået er veldig høyt! De har den beste napoleonskaken jeg noensinne har smakt. Ellers kan jeg anbefale gjærbaksten deres - skoleboller (kalles purke i Arendal) og bolle fylt med eggekrem. Marsipan som lages til jul og påske smaker også fortreffelig og ser veldig fin ut! De har fått bra kaffemaskin, men er vel ikke så veldig flinke til å bruke den. Kaffeen er ikke helt topp.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, tberg4
Peder j, Eier på Baker Jørgensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2019

Takk for flott tilbakemelding om produktene våre. Vi streber hele tiden for å holde og øke kvaliteten på alt vi gjør :)

Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Dette er det beste bakeriet på Sørlandet.
De har ett meget godt utvalg i kaker laget av de beste råvarer.
Bestilte en marsipankake til selskap og den var utsøkt.
Dette bakeriet må besøkes.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 966kari_

Tusen takk for super tilbakemelding! det setter vi pris på :)

Reisende som så på Baker Jørgensen, så også på

Har du vært i Baker Jørgensen? Del dine erfaringer!